• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

تحقق آرزوهای مردم مسجدسلیمان با پیگیری های دکتر جلیلی

  • کد خبر : 2193
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ پرویزدوید خسروی: اگر چه مردم مسجدسلیمان امروز حسرت داشتن فرودگاه، راه آهن و کارخانه را به دل می کشند اما اولین شهر در کشور و خاورمیانه است که دارای باند فرودگاه، راه آهن و صنایع نفت و پتروشیمی و امثالهم بوده که با بی توجهی ها و در گذر زمان از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ پرویزدوید خسروی: اگر چه مردم مسجدسلیمان امروز حسرت داشتن فرودگاه، راه آهن و کارخانه را به دل می کشند اما اولین شهر در کشور و خاورمیانه است که دارای باند فرودگاه، راه آهن و صنایع نفت و پتروشیمی و امثالهم بوده که با بی توجهی ها و در گذر زمان از کف این مردم برفت و همين است كه امروز حسرت آن داشته ها و نداشته ها را می خوريم.

دکتر اسماعیل جلیلی فرزند مسجدسلیمان و وکیل مردم در يكي از سخنراني هاي خود وعده داد تا سر حد توان در اعتلای مسجدسلیمانی آباد بكوشد و حقوق از دست رفته مردم شهرش را به آنان بازگرداند.

او قول داد وضعيت کارخانه آلومنیوم سازی را روشن و تلاش كند با احداث آن و کار آفرینی که ایجاد می شود تعداد قابل توجه ای از افراد بیکار در حوزه انتخابیه اش جذب کار شوند.

رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان افزود طي مذاكراتي كه با وزرا داشته است مجوزهاي اوليه راه اندازي فرودگاه مسجدسلیمان را گرفته وي همچنين گفت تلاش مي كند در آینده خط آهن، این یادگار دیرین مردم را در این شهر احیاء و همچنين شاخه ای از دانشگاه علوم پزشكي نیز در مسجد سلیمان ایچاد شود.

ضمن آرزوي سلامتی براي این خادم ملت بسياري از مردم بر اين باورند تحقق همين وعده ها در 4 سال اول دوران نمايندگي ايشان باعث اميدواري دوباره مردم مسجدسليمان و جلوگيري از مهاجرت  مردم شهرستان به كلان شهرها خواهد شد. براي ايشان آرزوي سلامتي داريم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. ایشالله که همینجوری باشه .
    ازشما آقای خسروی تشکر میکنم که باعث تعهد وعده های مسئولین میشید.

  2. ما هم آرزوی سلامتی وسعادتمندی برای این نماینده خوب وزحمتکشمان را ازخدای منان خواهانیم

  3. درود بر آ پرویز خسروی بزرگوار…..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.