• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

کارخانه فولاد هفتکل همچنان معطل گاز است

  • کد خبر : 21506
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل کارخانه فولاد هفتکل گفت: عدم تامین گاز برای این واحد تولیدی موجب شده تا این کارخانه با گذشت ماه‌ها از اتمام ساخت، نتواند آغاز به کار کند. سید رضا اظهار کرد: با وجود اینکه در اواخر آذرماه سال گذشته مقرر شد تا عملیات گازرسانی به کارخانه فولاد هفتکل تکمیل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیر عامل کارخانه فولاد هفتکل گفت: عدم تامین گاز برای این واحد تولیدی موجب شده تا این کارخانه با گذشت ماه‌ها از اتمام ساخت، نتواند آغاز به کار کند.

سید رضا اظهار کرد: با وجود اینکه در اواخر آذرماه سال گذشته مقرر شد تا عملیات گازرسانی به کارخانه فولاد هفتکل تکمیل شود تا این واحد در 22 بهمن ماه همان سال به بهره‌برداری برسد اما هنوز اتصال گاز به این واحد تولیدی انجام نشده است.

وی افزود: خط انتقال گازی که قرار است گاز را به کارخانه فولاد هفتکل برساند، در بعضی مسیرهای بین راه باید از زیر لوله نفت عبور داده شود و این مساله عامل اختلاف نظرهایی میان شرکت نفت و اداره گاز شده که به همین دلیل وضعیت احداث این بخش از لوله گاز هنوز نامعلوم است.

وی عنوان کرد: از طریق فرمانداری هفتکل برای حل این مشکل اقداماتی انجام داده‌‌ایم و اکنون مقرر شده کارشناسانی از سوی شرکت نفت و اداره گاز این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

موسوی با بیان این که با به بهره برداری رسیدن این کارخانه اشتغال برای 100 نفر به صورت مستقیم ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: 13 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای احداث این کارخانه صرف شد که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان وام بانکی و مابقی هزینه‌های شخصی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.