• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
0

تقدیر دکتر اسماعيل جلیلی از خانواده اي‌ که اعضای بدن فرزندشان را اهدا کردند

  • کد خبر : 21500
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی از خانواده هاشمی فر در شهرستان لالی که اعضای فرزند خود را اهدا کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد. خانواده هاشمی فر که فرزندشان بر اثر تصادف  دچار مرگ مغزی  شده بود با اهدا […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی از خانواده هاشمی فر در شهرستان لالی که اعضای فرزند خود را اهدا کردند تقدیر و تشکر به عمل آورد. خانواده هاشمی فر که فرزندشان بر اثر تصادف  دچار مرگ مغزی  شده بود با اهدا اعضای وی باعث نجات تعدادی بیمار و جاودانگی خوشنامی آن مرحومه شدند. متن پیام دکترجلیلی به این ترتیب است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم هاشمی فر! فرزند عزیز شما جان به جان آفرین تسلیم کرد و شما با اهدای اعضای بدن جوان عزیز خود خشنودی خداوند را فراهم و بهشت رضوان را به آن زنده یاد هدیه نمودید. به مصداق این آیه  شریفه که: «من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا » هر که انسانی را زندگی بخشد مثل این است که همه انسان ها را حیات بخشیده است با اعضای بدن فرزند دلبند شما جان چند انسان را نجات داد و حیات بخشید. با آرزوی علوّ درجات و رحمت الهی برای آن مرحومه، از خداوند منان برای شما بازماندگان  صبر و شکیبایی خواست دارم.

دکتراسماعیل جلیلی

نماینده و خادم رمدم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر شرف دکتر جلیلی عزیز،جانباز که البته بهتر بگویم عشق باز سرافراز خطه جنوب، که رو شنفکرانه اهدا عضو را اینچنین تقدیر مینماید.ان شاااله که مولایش علمدار کربلا و الگوی جانبازان همیشه نگهدارش باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.