• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

پیام تبریک دکتر اسماعيل جلیلی به مناسبت هفته ی معلم

  • کد خبر : 21323
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم به نام آفریدگار که << قلم>> را […]

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در پیامی روز معلم را به تمامی معلمین متعهد،دلسوز و اخلاق مدار تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آفریدگار که << قلم>> را آفرید و به انسان نوشتن را آموخت و او را به زیور << اندیشه>> آراست؛معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند.

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم از همه مسئولین و دست اندرکاران آموزش و پرورش و آموزش عالی حوزه و دانشگاه ، توفیق روزافزون طلایه داران علم، ادب و اقتصاد ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج )، از خداوند منان خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت الله

دکتراسماعیل جلیلی

نماینده و خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.