• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

در گفتگو رييس و سخنگوي شوراي شهر مسجدسليمان با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عنوان شد:
عبدالله قاسمي چگونه به عنوان شهردار مسجدسليمان انتخاب شد/ ماجراي مفقود شدن صورتجلسه انتخاب شهردار / موارد درخواستي استانداري خوزستان از شهردار منتخب چيست؟

  • کد خبر : 20679
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سیامک حاتمی رییس شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روند انتخاب عبدالله قاسمی به عنوان شهردار مسجدسلیمان را تشريح كرد. وي سخنان خود را با اين شريف آغاز كرد: فبشرعبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه. بشارت باد بر کسانی که همه سخنان را می شنوند و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سیامک حاتمی رییس شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان روند انتخاب عبدالله قاسمی به عنوان شهردار مسجدسلیمان را تشريح كرد. وي سخنان خود را با اين شريف آغاز كرد: فبشرعبادالذین یستمعون القول فیتبعون احسنه. بشارت باد بر کسانی که همه سخنان را می شنوند و از بین آن ها بهترین را انتخاب می کنند. و ادامه داد: پس از برگزاری جلسات فراوان نهایتاً در تاریخ ۲۰ بهمن عبدالله قاسمی از مجموع ۸ رای با ۶ رای موافق و ۲رای ممتنع انتخاب شد. در این جلسه کلیه اعضا حضور داشتند و مقرر گرديد رأی گیری شود که سه نفر از اعضا در رای گیری شرکت نکردند و یکی پس از دیگری جلسه را ترک نمودند. بعد از رفتن دو نفر از دوستان، یکی دیگر از اعضای محترم خواستار موکول کردن جلسه به جلسه بعد شد که با رای گیری در مورد این پیشنهاد اکثریت با بلند کردن دست با این پیشنهاد مخالفت کردند.

حاتمی ادامه داد: به دلیل اعتراض تعدادی از همکاران که در رای گیری شرکت نکرده بودند و فرمانداری را در جریان امر قرار دادند مصوبه در فرمانداری نگه داشته شد تا رسیدگی شود پس از آن فرمانداری، صورتجلسه شورا را جهت رسیدگی به اعتراض همکاران شورایی درخواست کرد. اما صورتجلسه ۱۶ بهمن و۲۰بهمن که به انتخاب شهردار منتج شده بودند در بین صورتجلسات نبوده و مفود شده بود. در این رابطه از مسوول دبیرخانه که پرسیدیم وی اظهار داشت: روز گذشته درب کمد صورتجلسات را فراموش کرده بودم قفل کنم و…

با مشاهده این وضعیت با فرمانداری و دادستانی مکاتبه شد كه در حال پیگیری ست… سخنگوی شورای شهر ادامه داد: در تاریخ ۳ اسفند مصوبه به استانداری ارسال گردید و در تاریخ ۱۱اسفند نیز استانداری طی مکاتبه ای با فرمانداری سه مورد از ما خواسته شد ۱- به دلیل اعتراض تعدادی از اعضا شورا، ارائه صورتجلسه و نحوه تشکیل جلسه که در این مورد ۹ نفر از اعضا صحت مندرجات جلسات ۱۶بهمن و ۲۰اسفند را مجددا طی صورتجلسه ای تایید کردند.۲.سوء پیشینه توسط فرد منتخب. ۳.سوابق کاری (۵سال سال سابقه اجرایی). مورد ۳ قبلاً نیز ارسال شده بود که در تاریخ ۱۸اسفند موارد خواسته شده ارسال شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بنده به رای اکثریت احترام گذاشته و آقای قاسمی شهردار منتخب شوراست. انشاا… استانداری در این مورد همکاری کند و تکلیف را مشخص کند تا شهرداری از بلاتکلیفی رهایی یابد و کمافی السابق طولانی نشود… حاتمی گفت: ضمن احترام به همه همکاران امیدوارم که در ادامه شاهد این گونه رفتارها نباشیم….

رییس شورای شهر مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: ضمن تشکر از همه دلسوزان شهر اعلام می کنم همچنان به حمایت های امام جمعه محترم و دیگر مسولین نيازمنديم تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر شهرمان باشیم…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. : در فاصله کمتر از یک هفته مانده به نوروز باستانی ایرانیان و آغاز سال ۱۳۹۵ شهر مسجدسلیمان در اثر بی توجهی شهرداری این شهر رنگ و بوی عید به خود نگرفته و بسیاری از میادین اصلی این شهر از بوی بهار محروم مانده و گویی نوروزهای گذشته دوران پر رونق تر نمادهای نوروزی در این شهر پر مسافر بوده اند!

    مسجدسلیمان در حالی آماده پذیرایی از مسافران بیشمار نوروزی می شود که در کمال تعجب هیچگونه تدارکی از سوی شهرداری مسجدسلیمان و سازمان زیباسازی برای بهبود چهره این شهر انجام نشده و عمده کار های این سازمان به رنگ آمیزی جداول، هرس کردن درخت ها (قطع کردن)، لکه گیری بخشی از چاله ها و … خلاصه شده است.

  2. جناب آقای حاتمی مردم شما و آقای قاسمی را برای شورای شهر انتخاب کردن نه برای شهردار شدن . آیا قاسمی چه تخصص و یاسوابق اجرائی و علمی در زمینه مدیریت امور شهر و شهرداری دارند که شما ایشان را انتخاب کردید . قرار نیست همه اعضای شورای شهر شهردار بشوند . شهر مسجد سلیمان دارای مشکلات زیادی است لذا برای حل این مشکلات نیز به افراد مجرب و توانمند می باشد دیگر زمان آزمون و خطا بسر آمده لطفا این موضوع را جدی گرفته وبدون جانبداری هرچه سریعتر فرد شایسته برای پست شهردار انتخاب نمایيد . مردم عملکرد شورا را بخوبی رصد می نمایند و تاکنون خروجی مناسبی در شان مردم مسجد سلیمان نداشته است و این عملکرد در تاریخ مسجد سلیمان ثبت خواهد شد .

  3. سلام وجدانن شما چطوری با این وضعیت شهر ب خودتان اجازه میدید تصویر شما در سایت های خبری نمایان بشه بی توجهی شهرداری این شهر رنگ و بوی عید به خود نگرفته و بسیاری از میادین اصلی این شهر از بوی بهار محروم مانده و گویی نوروزهای گذشته دوران پر رونق تر نمادهای نوروزی در این شهر پر مسافر بوده اند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.