• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

ديدارجمعي از منتخب دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با دكتر محسن رضایی

  • کد خبر : 20662
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار دکتر محسن رضایی ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن و حماسه گونه مردم در انتخابات هفتم اسفند، وظایف منتخبین جدید را سنگین تر و دشوارتر از پیش توصیف کرد. در ابتدای این دیدار که نزدیک به چهل نفر از منتخبین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این دیدار دکتر محسن رضایی ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن و حماسه گونه مردم در انتخابات هفتم اسفند، وظایف منتخبین جدید را سنگین تر و دشوارتر از پیش توصیف کرد. در ابتدای این دیدار که نزدیک به چهل نفر از منتخبین مردم در مجلس آتی از سراسر کشور حضور داشتند،كه تعدادی منتخبین گزارشی کلی از وضعیت حوزه های انتخابی خود ارائه دادند.

در ادامه سردار رضایی ضمن پیچیده و حساس دانستن وضعیت کشور عنوان داشتند: امام (ره) در دوران حکومت داری خود فرمودند:” من از هیچ چیز نمی ترسم الا تفرقه داخلی”. در فضای کنونی کشور نیز ما هم باید مراقب تفرقه باشیم و با اتحاد و زیر نظر رهنمودهای رهبری عظیم الشأن انقلاب از کیان نظام و مملکت حفاظت کنیم. تا زمانی که رهبری هستند ما نباید نگران مسائل سیاسی باشیم و با تبعیت از ایشان می توانیم بر مشکلات پیش رو فائق شویم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته¬ای افزودند: در دوران مذاکرات رهبری به خوبی فضای داخلی و مذاکره کنندگان را مدیریت کردند و رهنمودهای ایشان کمک بسیاری به مذاکره کنندگان کرد. بنده یکبار در دوران مذاکرات با آقای ظریف تلفنی صحبت کردم که ایشان قدری ناراحت بودند، به ایشان گفتم شما نگران ‌فشار نباشید، استوار و محکم طبق فرامین رهبری عمل کنید و نگران چیزی نباشید.

ایشان با برشمردن مشکلات اقتصادی بعنوان رئوس برنامه های مجلس آتی و انتظارات مردم از منتخبین شان در مجلس دهم اظهار داشتند: شما نمایندگان در حساس ترین دوران داخلی و خارجی افتخار برگزیده شدن از سوی مردم را بدست آورید. هر چه توان دارید در اجرای اقتصاد مقاومتی به کار ببندید. خواسته ما و مردم از شما نمایندگان، اجرایی سازی اقتصاد مقاومتی و اتحاد و اتحاد است. امیدورام همینطوری که امروز در اینجا شیعه و سنی برادرانه کنار هم نشسته اند این اتحاد همیشه در کشور وجود داشته و شما هم تقویتش کنید.

13941223_193513_160_photo_2016-04-06_19-26-54

پایگاه خبری تحلیل ایران

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. شما که گفتید در مذاکرات هسته ای نزدیک بود ترکمانچای دومی به کشور تحمیل شود!.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.