• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

اما بوی عجیب میاد بو کنی بوی سیب میاد/ گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از تشييع و خاكسپاري پيكر پاك دو شهيد گمنام در منطقه عنبر مسجدسليمان + تصاوير

  • کد خبر : 20628
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، پیکر ۲ شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس در بخش عنبر شهرستان مسجدسليمان تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مردم شهرهای مسجدسليمان، لالي، انديكا همزمان با عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س)، از پیکر ۲ شهید دفاع مقدس استقبال و با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، پیکر ۲ شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس در بخش عنبر شهرستان مسجدسليمان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، مردم شهرهای مسجدسليمان، لالي، انديكا همزمان با عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س)، از پیکر ۲ شهید دفاع مقدس استقبال و با شور و نشاط خاصی آنان را به خاک سپردند.

در مراسم تشییع و خاکسپاری اين دو شهید گمنام حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان، سردار محمد علی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان، و دیگر مسئولین شهرستان مسجدسلیمان و بخش عنبر حضور داشتند.

در ابتداي اين مراسم عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان در سخنان كوتاهي اظهار داشت: خوشحالم بعد از گذشت سال ها از دفاع مقدس خيرات و بركات اين شهدا همچنان ادامه دارد و سپاسگزارم از شما مردم عزيز كه بعد از گذشت 37 سال هنوز پاي انقلابتان ايستاده ايد وي گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا نقش محوري در تقويت استقلال و وحدت جامعه دارد.

حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان نيز در سخناني ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: تشكر مي كنم از شما مردم عزيز كه اين همه پرشور در اين مراسم حضور يافته ايد همچنين از اين 2 شهيد بزرگوار كه با آمدنشان پس از سال ها غربت و دوري دل ما را گرم كردندكه اين نشان مي دهد چقدر خداوند ما را دوست دارد…

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولي عصر (عج) نيز در سخناني اظهار داشت: امروز مردم ولایت مدار منطقه عنبر این شهدا را در آغوش گرفتند و این عزیزان را  به عنوان فرزندان خود احترام می کنند . شهدایی که روزی با قدی رشید  از  خانواده  خود جدا شدند و دنیا را پشت سر نهادند  تا با دیو صفتان و صدامیان متجاوز بجنگند .

وی افزود: این شهدا قهرمانانی هستند که سالیان سال در بیایان های جنوب گمنام و به دور از ما بودند. امروز  روح پاک این شهدا است که ملت ما را زنده کرده است , اگر  آن روز دشمنان ما ایران هراسی را شعار دادند و  تبلیغ کردند و صدام خیره سر هم باورش شد این جوانان آمدند در میدان مبارزه  و مثل مردان مردی که در حادثه عاشورا به دشمن نه گفتند ایستادگی کردند .

سردار شاهوارپور  ادامه داد : امروز دشمنان ما اسلام هراسی را در منطقه شعار می دهند و  در کشورهای اروپایی با تبلیغات گسترده اسلام را  دین خشونت و تروریسم معرفی می  کنند اما بعد از این که در ایران هراسی  و اسلام هراسی موفق نشدند  آمدند  و گروههای تکفیری که همچون جنگ نهروان در مقابل  امام ما ایستادند را  اجیر  کردند  و با پول کشور مرتجع منطقه عربستان سعودی مسیر مقابله با اسرائیل را عوض کردند  و در  مقابله با شیعه ای که امروز علمدار دفاع از اسلام راستین است شعار دادند اما باز هم مدافعین حرم وارد عرصه شدند  و به امام خود لبیک گفتند و این تجاوز گسترده ای که به همه کشورهای اسلامی آغاز شده بود و بنا داشت آبروی اسلام را در دنیا ببرد  با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم  و با فرهنگ شهید و شهادت و  پشتیبانی شما مردم مجدد تیر این ها به سنگ خورده  است.

13 copy12 copy34 copyIMG_0236 copy17 copy 15 copy 16 copy 20 copy27 copy 24 copy 26 copy28 copy 19 copy  22 copy

23 copy29 copy

3 copy 21 copy30 copy 31 copy4 copy7 copy11 copy 5 copy 9 copy35 copy1 copy2 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. یا زهرا

    خدا بحق این شهدا
    سایه ی حاج اقا امینی را از سرمان کم نکند.

  2. ممنون از شماها مسئولان مسجدسلیمان که با این کارهای فرهنگی و ارزشمند روح تازه ای در مناطق محروم شهرستان محروم مسجدسلیمان می دمید .

  3. بنام خدا.روح ملکوتیشان شاد.راهشان پر رهرو باد.

  4. شهدا شمع محفل بشريتند.

    انشاالله كه به لطف بركت حضور اين عزيزان در منطقه عنبر شاهد پيشرفت روز افزون اين منطقه باشيم.

    التماس دعا.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.