• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بازديد معاون سازمان مدیریت کشور از مدارس روستایی اندیکا

  • کد خبر : 20388
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون توسعه علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بازدید از مدارس روستایی و محروم مسجدسلیمان گفت: طی بازدیدهای میدانی میزان جذب بازماندگان از تحصیل و کیفیت پوشش تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این راستا فعالیت‌هایی که مناسب باشد، قطعاً مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون توسعه علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بازدید از مدارس روستایی و محروم مسجدسلیمان گفت: طی بازدیدهای میدانی میزان جذب بازماندگان از تحصیل و کیفیت پوشش تحصیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در این راستا فعالیت‌هایی که مناسب باشد، قطعاً مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرد و احیاناً اگر مشکلاتی هم باشد نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، محمدرضا واعظ مهدوی و هیات همراه با تاکید بر بررسی نحوه استفاده از اعتبارات تخصیص یافته و تاثیر آن بر فعالیت‌های آموزشی، اظهار کرد: این بازدیدها با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت آموزشی، فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری، نظام آموزش عالی و پژوهش در استان خوزستان است.

وی با اشاره به اهمیت این بازدیدها و نقش آن در تصمیم‌گیری‌های آتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عنوان کرد: سازمان سعی دارد در طول این بازدید و سفرها با مسائل و شرایط موجود در استان خوزستان آشنا شود.

واعظ مهدوی ادامه داد: در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی در کشور سرمایه‌گذاری‌های وسیعی انجام شده است و سعی بر آن بوده که پوشش تحصیلی به طور کامل فراهم شود.

وی همچنين از مدارس روستایی اندیکا دیدن کرده و به گفتگو با اهالی این منطقه پرداخت و مشکلات مربوط به ایاب و ذهاب، پوشاک، مواد غذایی، کمبود فضای اداری آموزش و پرورش، فقدان برق و سرویس بهداشتی، نبود سالن ورزشی، عدم وجود مراکز آموزشی دخترانه، وضعیت نمرات و تعداد دانش آموزان مناطق یادشده مسائلی بود که در این بازدید به آن پرداخته شد.

در پایان نیز معاون توسعه علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به همراه هیات خود از حوزه علمیه اندیکا بازدید و در خصوص مشکلات آنان با مسئولان حوزه گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20388

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.