• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

نماینده مردم مسجدسلیمان:
مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت ایران در منطقه و جهان را افزایش داد

  • کد خبر : 20384
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات هزینه های اجتماعی را کاهش و امنیت و قدرت حکومت در عرصه بین المللی را افزایش داد. … به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات هزینه های اجتماعی را کاهش و امنیت و قدرت حکومت در عرصه بین المللی را افزایش داد. …

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه و پیام مقام معظم رهبری به دلیل حضور پر شور مردم، اظهار داشت:یکی از شاخص هایی که در باره رابطه مردم با حکومت کشور مورد توجه قرار می گیرد، میزان مشارکت افراد در پشتیابی از سیاست ها و برنامه ها حکومت و دولت است.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی،هفتکل و اندیکا در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده مردم، در دو ارزیابی داخلی و بین المللی مورد بررسی قرار می گیرد و بر اساس آن می توان میزان نزدیکی رابطه مردم و حکومت را سنجید. میزان مشارکت این دوره از انتخابات نیز نشان داد که در داخل کشور انسجام درونی وجود دارد.

وی تاکید کرد: انسجام درونی کمک می کند هزینه های اجتماعی کاهش یابد و مدیریت کشور به صورت مطلوبی از سوی مدیران انجام شود.

دکترجلیلی در خصوص ارزیابی بیرونی و بین المللی گفت: با افزایش مشارکت و نزدیک شدن رابطه مردم و حکومت، قدرت چانه زنی دولت و سیاستمدارن در عرصه بین المللی افزایش می یاید و دستگاه دیپلماسی کشور با قدرت بیشتری می تواند با منطقه و جهان در ارتباط باشد.

این نماینده اعتقاد دارد افزایش قدرت چانه زنی به افزایش امنیت کشور در منطقه و عرصه بین المللی می انجامد که در انتخابات ۷ اسفند این مهم به جهان مخابره شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بسیاری تلاش داشتند به شکاف مردم و حکومت دامن بزنند و این موضوع را رد فضای بین المللی نشر دهند اما حضور گسترده مردم نگاه شکاف مردم وحکومت را خنثی کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.