• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

وزنه‌برداران مسجدسلیمانی قهرمان شدند

  • کد خبر : 2010
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۷:۵۴

در این رقابت‌ها تیم نفت مسجدسلیمان با 602 امتیاز تیمی بر صدر جدول رده بندی ایستاد و پس از آن تیم‌های نفت گچساران با 591 – امتیاز و نفت آغاجاری با 568 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات را کسب کردند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  سومین دوره لیگ وزنه برداری زیر 17 سال […]

در این رقابت‌ها تیم نفت مسجدسلیمان با 602 امتیاز تیمی بر صدر جدول رده بندی ایستاد و پس از آن تیم‌های نفت گچساران با 591 – امتیاز و نفت آغاجاری با 568 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  سومین دوره لیگ وزنه برداری زیر 17 سال فرزندان کارکنان مناطق نفتخیز جنوب با قهرمانی تیم نفت مسجدسلیمان خاتمه یافت . به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، در این رقابتها تیم نفت مسجدسلیمان با 602 امتیاز تیمی بر صدر جدول رده بندی ایستاد و پس از آن تیمهای  نفت گچساران با 591 – امتیاز و نفت آغاجاری با 568 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

این مسابقات با حضور 36 وزنه بردار عضو تیمهای اهواز ( شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، نفت و گاز مارون ، نفت و گاز کارون ، پیراحفاری ، خدمات رفاهی ، توربین جنوب ، ترابری و پشتیبانی نفت ) ، نفت آغاجاری ، نفت گچساران به همراه نفت مسجدسلیمان به مدت 2 روز در مسجدسلیمان برگزار شد.

در روز پایانی مسابقات ، محمدرضا کاظمی نژاد رییس ورزشهای همگانی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب به همراه مهندس ابراهیم پیرامون مدیرعامل و سایر  اعضای هیأت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در سالن وزنه برداری نفت احکام و مدالهای قهرمانی را به مربیان و سرپرستان تیم ها اعطاء کردند. لازم به ذکر است رشته وزنه برداری یکی از ورزش هایی است که دارای سابقه و قدمتی دیرینه در مسجدسلیمان دارد و پهلوانان و قهرمانان نامدار و شایسته ای از این دیار توانسته اند با حضور در تیم ملی مدال ها و افتخارات ارزشمندی برای کشورمان کسب نمایند. صنعت نفت با توجه ویژه به این رشته و سرمایه گذاری فراوان طی سالیان اخیر خصوصاً در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان توانسته ضمن پرورش استعدادهای درخشان و نهفته فرزندان این منطقه و کسب افتخارات گسترده ، خیال دست اندرکاران تیم ملی وزنه برداری کشورمان را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات جهانی راحت و آسوده نماید.

اعضای تیم نفت مسجدسلیمان، قهرمان مسابقات عبارت است از :

علی صالحی پور، ابوالفضل مطلق ( دسته 50 کیلوگرم )، محمد منجزی (62کیلوگرم )، محمد مهدی رضایی ( 77 کیلوگرم )، امیر محمد رضایی ( 69 کیلوگرم )، امیر احسان آشتین ( 94 کیلوگرم )، داود طهماسبی، محمد دهقانی ( 94+ کیلوگرم )

مربیان : افشین صالحی پور – آیت اورامه

سرپرست : مهران مطلق

مدیرفنی : قهرمان اسبق آسیا و جهان : استاد بهمن مطلق 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=2010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.