• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

حجت الاسلام حاجتي: نامزدهای انتخابات، ارزش ها را در تبلیغات رعایت کنند

  • کد خبر : 20017
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از اسفندماه،: لازم است که نامزدها، ارزش ها را در تبلیغات خود رعایت کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام احمدرضا حاجتی گفت: نخستین شاخص در انتخاب […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از اسفندماه،: لازم است که نامزدها، ارزش ها را در تبلیغات خود رعایت کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام احمدرضا حاجتی گفت: نخستین شاخص در انتخاب نامزدهای انتخابات، تقوا و دومین شاخص ولایتمداری است و مردم نیز باید به این نکات توجه داشته باشند.

وی با توصیه به شورای نگهبان و وزارت کشور در خصوص نظارت بر نامزدهای انتخاباتی، افزود: باید در انتخاب خود افرادی به مجلس شورای اسلامی بروند که به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه سخنانش همچنین با تجلیل از حضور حماسی و پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امت حزب الله با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفرید و مردم هر قدمی که در راهپیمایی برداشتند دشمنان را از دخالت در کشور دورتر کردند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: مردم ایران چون به امام خمینی (ره) باور دارند، دوران سخت دفاع مقدس را تحمل کردند و برای دفاع از حرم زینب (س) نیرو اعزام می کنند.

وی در ادامه سخنانش با بیان این که نمی توان به امریکا اعتماد کرد، گفت:آمریکا در زیر دستکش مخملی خود، دستانی چدنی دارد.

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: آمریکا بداند ملت ایران با امام خمینی (ره) عهد بسته است و تا آخرین خون و آخرین نفس به پای اسلام و انقلاب اسلامی می ایستد چرا که به امام خمینی (ره) ایمان دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.