• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان خبر داد : ادامه عملیات احداث پل سی مایلی با اعتباری بالغ بر 2.9میلیارد تومان +تصاویر

  • کد خبر : 19799
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از ادامه عملیات احداث پل سی مایلی با اعتباری معادل 2.9 میلیارد تومان خبر داد . به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از ادامه عملیات احداث پل سی مایلی با اعتباری معادل 2.9 […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از ادامه عملیات احداث پل سی مایلی با اعتباری معادل 2.9 میلیارد تومان خبر داد .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علی عیدیوندی رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان از ادامه عملیات احداث پل سی مایلی با اعتباری معادل 2.9 میلیارد تومان خبر داد .

وی افزود : با تکمیل این پروژه که هم اکنون در حال انجام است دستکهای پل با اجرای آرماتور بندی , بتن ریزی و قالب بندی و هم چنین با اجرای قالب بندی و استیج سازی دهانه های پل جهت اجرای عرشه انجام خواهد شد .

عیدیوندی ابراز امیدواری کرد : با توجه به روکش آسفالت انجام شده در این محور و با تکمیل و احداث این پل و روکش آسفالت تا سه راهی گلگیر و آسفالت جاده خروجی پل تمبی در آینده ای نزدیک شاهد تسهیل تردد همشهریان در محور مسجدسلیمان – هفتکل خواهیم بود.

رئیس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان ,مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: اداره راه وشهرسازی مسجدسلیمان طی دو سال گذشته   تکمیل جاده خروجی پل تمبی، تکمیل آسفالت این محور تا هفتکل و احداث و تکمیل پل یکصدمتری بتنی سی مایلی را در دستور کار خود قرار داده و بزودی با هزینه اعتباری بالغ 8.5 میلیارد تومان   در این محور راهسازی خواهد نمود تا انشالله شاهد جاده ای با کیفیت در محور مسجدسلیمان -هفتکل باشیم .

1514582558 1514583571 1514584471 1514585371

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19799

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.