• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

بازدید فرمانده بسیج صنعت نفت جنوب از مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19790
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده مقاومت بسیج صنعت نفت جنوب صبح امروز از پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید و با مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز دیدار نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، سرهنگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده مقاومت بسیج صنعت نفت جنوب صبح امروز از پایگاه مقاومت صنعت نفت مسجدسلیمان بازدید و با مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز دیدار نمود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان، سرهنگ عباس ممبینی در ابتدا ضمن بازدید از پایگاه مقاومت بسیج این شرکت ، با فرماندهان گردان و گروهان های پایگاه های مقاومت صنعت نفت دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته آنان قرار گرفت.

وی همچنین در جلسه ای که با حضور فرمانده بسیج شهرستان و در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد حضور یافت و با مدیران و روسای این شرکت دیدار و گفتگو نمود.

وی طی این جلسه اقدامات صورت گرفته توسط پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان را بسیار خوب و شایسته توصیف نمود و از توجه ویژه مدیرعامل این شرکت به فعالیت های فرهنگی بسیج تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.