• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان: احتمال جاری شدن سیل در مسجدسلیمان، اندیکا و لالی

  • کد خبر : 19579
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از احتمال جاری شدن سیل در مناطق شمالی خوزستان از جمله مسجدسلیمان، اندیکا و لالی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هاشم بالدی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های فردا و بر اساس گزارش‌های دریافت شده، احتمال جاری شدن سیل در شهرستان‌های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از احتمال جاری شدن سیل در مناطق شمالی خوزستان از جمله مسجدسلیمان، اندیکا و لالی خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان هاشم بالدی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های فردا و بر اساس گزارش‌های دریافت شده، احتمال جاری شدن سیل در شهرستان‌های اندیمشک، مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در این هفته دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به مناطق و روستاهای در معرض سیلاب عنوان کرد: خطر آبگرفتگی و مشکل سیلاب، تمامی روستاهای شهرستان‌های اندیمشک، مسجدسلیمان، اندیکا و لالی را تهدید می‌کند …

بالدی ادامه داد: به منظور پیشگیری از وقوع خسارت‌های ناشی از سیلاب، اطلاعیه‌ای از سوی مدیریت بحران خطاب به شهرداری‌ها و فرمانداری‌های شهرستان‌ها صادر شده تا ضمن تشکیل شورای بحران شهرستان و ستاد بحران شهرداری، آمادگی لازم برای بررسی وضعیت راه‌ها و شبکه‌های آب و فاضلاب، ایستگاه‌های پمپاژ، آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق عشایری و روستایی فراهم شود.

وی گفت: همچنین از بخشداران و مسئولان امور عشایر شهرستان‌ها خواسته شده که به عشایری که در مسیر سیلاب مستقر هستند، اطلاع‌رسانی شود تا از این مسیرها دوری کنند و احشام و دام عشایر طی امروز و فردا در مناطق خطرناک قرار نگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: به جهاد کشاورزی نیز توصیه شده که درباره سم‌زدایی و استفاده از کودهای شیمیایی به کشاورزان اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت: در فروردین ماه امسال و در جریان سیل لالی، مناطقی از مسجدسلیمان نیز آسیب دید و مزارع شوشتر نیز در بارندگی‌های اخیر دچار مشکل شدند و در شهرستان‌های ایذه و باغملک نیز دام‌های روستاییان و عشایر در معرض خطر قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.