• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

آیت الله جزایری در جمع مردم مسجدسليمان: اظهارات آقا محسن، شعار سراسر ملت ایران است

  • کد خبر : 19403
  • ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه مراسم کلنگ زنی حسینیه زنده یاد حاج احمد رضای طي سخنانی در جمع مردم مسجدسلیمان اظهار داشت: عشق و علاقه ما به مردم بختیاری جنبه وراثتی دارد و از زمانی که اجدادمان در این منطقه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در حاشیه مراسم کلنگ زنی حسینیه زنده یاد حاج احمد رضای طي سخنانی در جمع مردم مسجدسلیمان اظهار داشت: عشق و علاقه ما به مردم بختیاری جنبه وراثتی دارد و از زمانی که اجدادمان در این منطقه زندگی می کردند و تا به امروز ارتباط بسیار مستحکم و دو طرفه ای بین روحانیت و قوم بختیاری که ارادت خاصی نسبت به روحانیت شیعه داشته و دارند وجود دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه شهر اهواز با اشاره به استعدادها و پتانسیل های منطقه ادامه داد: باید تمامی استعدادهای این منطقه در زمینه نفت، گاز،کشاورزی و دامداری بالفعل شود به طوری که شاهد بیکاری در این منطقه نباشیم و این استعدادها جوابگوی مشکلات سایر استان هم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: یکی از جهات علاقه ما به این منطقه علاوه بر ارتباطات اجدادی که داریم مربوط به دوستی و رفاقت خاص مان با سردار رشید اسلام حاج محسن رضایی است که به بیش از چهل سال منتهی می شود. در زمان شاه که ایشان مجاهد بودند و تحت تعقیب نیروهای ساواک بودند یکی از مکان هایی که پایگاه و محل امنی برای ایشان بود منزل ما بود.

آیت الله جزایری ادامه داد: حضور فعال و چشمگیر سرلشکر رضایی و دوستانشان در برابر جنایات رژیم شاه در خوزستان و تهران گام موثری در راستای پیشبرد اهداف بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بود.

وی خاطر نشان کرد:دکتر محسن رضایی زمانی در خدمت امام (ره) بودند که چیزی جز شکنجه و زندان و تبعید نبود و خیلی توکل می خواست که کسی در آن مقطع بتواند این فشارها را تحمل کند.

آیت الله جزایری عنوان داشت: حاج محسن رضایی در راستای همان مبارزاتی که برای خدا بود و فشارهایی که در اتاق جنگ تحمل می کرد امروز هم پرچم این خدمت بزرگ را برافراشته و این دار الایتام را در مسجدسلیمان بنا نهادند و امیدواریم خدمات این موسسه را در کل استان خوزستان توسعه دهند.

آیت الله جزایری با اشاره به اظهارات مفتی آل سعود در رابطه با سرلشکر محسن رضایی تاکیدکرد :از همین مکان و در جمع قهرمانان زاگرس نشین ایل غیور بختیاری به مفتی عربستان می گویم این اظهاراتی را که آقا محسن در تقابل با آن جنایتکاران گفته است شعار سراسر ملت ایران است.

آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از زحمات حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان برای بازسازی حوزه علمیه شهرستان و فعال سازی بیش از 30 مسجد در نقاط مختلف شهرستان و برپایی با شکوه نماز جمعه تجلیل کردند.

IMG_0243 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. درود بر شما آقاي مرادي از سرعت انتقال اخبار شهرستان. موفق باشي

  2. سلام خدمت حضرت آيت الله جزايري لطفا براي تسريع پروژه هاي آلومينيوم و پتروشيمي به مردم ما كمك كنيد… جوانان شهر من بعد از خدا چشكم اميدشان به اين دو پروژه است… اگر چه امام جمعه محترم مسجدسليمان، فرماندار و ديگر مسئولين به جد پيگير هستن اما از شما تقاضامندم مثل هميشه از شهر مظلوم مسجدسليمان حمايت كنيد. با تشكر سياوش كريمي

  3. سپاس از تلاش هاي خوب آقاي مكوندي براي كمك به ايتام

  4. باتشکر از اقای مکوندی بزرگوار بابت مراسم زیبای امروز

  5. همشهریان عزیزانشااله که بتوان بیشترین رای رابه حاج آقای جزایری بدهیم چراکه نظرویژه ای به مسجدسلیمان وقوم بختیاری دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.