• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

معطل ماندن طرح جابه‌جایی مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در 5 منطقه از مسجدسلیمان

  • کد خبر : 19301
  • ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از معطل ماندن طرح جابه‌جایی مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در پنج منطقه از سطح این شهر گلایه کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابراهیم پیرامون در حاشیه بازدید عقیق مشاور وزیر نفت از تاسیسات شرکت نفت و گاز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از معطل ماندن طرح جابه‌جایی مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در پنج منطقه از سطح این شهر گلایه کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ابراهیم پیرامون در حاشیه بازدید عقیق مشاور وزیر نفت از تاسیسات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این شرکت از نظر مساحت وسیع ترین شرکت تابعه مناطق نفتخیز جنوب است و بیش از 90 درصد حوزه عملیاتی این شرکت اعم از خطوط لوله اصلی و جریانی و واحدهای عملیاتی در کوهستان‌های سخت و با راه های عبوری ناهموار و غیرممکن واقع شده است.

وی همچنین به وجود شش سد و مخازن آنها در حوزه عملیاتی این شرکت اشاره کرد و افزود: وجود این مخازن آبی بزرگ موجب حساسیت فراوان و کنترل و رصد تمام فعالیت‌ها به‌منظور پاسداشت محیط زیست شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ادامه، به برخی مشکلات از قبیل نبود امکانات رفاهی مناسب فرهنگی، تفریحی و ورزشی در این شهر اشاره کرد و گفت: نبود این مواهب باعث دلسردی کارکنان و کاهش انگیزه خدمت آنان در این منطقه می‌شود به گونه‌ای که هم اکنون با سیلی از درخواست انتقال به سایر مناطق استان و کشور مواجه هستیم.

وی همچنین به معطل ماندن طرح جابه‌جایی مناطق آلوده به نشت نفت و گاز در پنج منطقه از سطح شهر مسجدسلیمان پرداخت و تصریح کرد: در ابتدا قرار بود که خانوارهای واقع در مناطق آلوده با اعتبار 120 میلیارد تومانی وزارت نفت به سمت نقاط ایمن جابه جا شوند اما با اتمام اعتبار پیش بینی شده بخش بزرگی از طرح اجرا نشده و بر زمین مانده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.