• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
3

فرماندار مسجدسليمان: روند احداث کارخانه پتروشيمي و آلومينيوم با شتاب مطلوبی در حال انجام است/ امیدواریم تا 6 ماه آینده کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان به بهره‌برداری برسد

  • کد خبر : 18792
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: مهمترین دغدغه مردم شهرستان بحث اشتغال است که برای حل مشکل بیکاری باید اقدامات جدی انجام بگیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی اظهار کرد: بحث اشتغال اولویت اول در حل مشکلات مردم شهرستان است که اقداماتی نیز در این خصوص در حال انجام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: مهمترین دغدغه مردم شهرستان بحث اشتغال است که برای حل مشکل بیکاری باید اقدامات جدی انجام بگیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گوروئی اظهار کرد: بحث اشتغال اولویت اول در حل مشکلات مردم شهرستان است که اقداماتی نیز در این خصوص در حال انجام است و باید به‌صورت جدی پیگیری شود تا هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

وی افزود: احداث کارخانه پتروشیمی و آلومینیوم در مسجدسلیمان تا حدودی زیادی به حل مشکل بیکاری این شهرستان کمک می‌کند اما باید به دنبال راهکارهای دیگر نیز برای حل این مشکل باشیم.

گوروئی تصریح کرد: روند احداث این دو کارخانه با شتاب مطلوبی در حال انجام است و امیدواریم تا 6 ماه آینده کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان به بهره‌برداری برسد تا بخشی از مشکلات بیکاری شهرستان مرتفع شود.

وی با اشاره به نرخ بیکاری 43.5 درصدی این شهرستان عنوان کرد: بحث اشتغال خرد را نیز از طریق صندوق کارآفرینی پیگیری می‌کنیم تا کمکی به مساله بیکاری شهرستان شود.

گوروئی ادامه داد: با نهایی کردن نقشه گردشگری شهرستان به دنبال ایجاد اشتغال از مسیر گردشگری نیز هستیم و یک برنامه عملیاتی تعریف‌شده در این زمینه را عید امسال آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: مشکلات آب و فاضلاب شهرستان نیز همچنان گریبان‌گیر مردم است که در این زمینه نیز باید به سرعت تلاش‌هایی انجام شود؛ پیگیری‌ها و جلساتی در این زمینه انجام شده تا هر چه سریعتر شاهد حل این مشکلات باشیم اما این پروژه‌ها زمان‌بر و نیاز به اعتبارات دارد که باید برای تامین اعتبار آن‌ها تلاش شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. لطفا نگذارید ازشهرکرد نیرویی استخدوم کنند.همچنین مسولین شهرهاي ديگه منتظرفرصت هستند تا درصدی ازاستخدامیهاروبگیرند مسولین به گوش باشند مواضب  باشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.