• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 0
1

وزنه برداران مناطق نفخیز جنوب در زادگاه نفت مسابقه می دهند

  • کد خبر : 1873
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۷:۲۹

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سالیان اخیر با توجه ویژه به ورزش خصوصاً ورزش های قهرمانی و المپیکی و با بهره مندی از دانش مربیان ارزشمند و کارآمد توانسته حضور مقتدرانه ای در این عرصه داشته باشد که رشته وزنه برداری نیز از جمله ی این رشته هاست. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- […]

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سالیان اخیر با توجه ویژه به ورزش خصوصاً ورزش های قهرمانی و المپیکی و با بهره مندی از دانش مربیان ارزشمند و کارآمد توانسته حضور مقتدرانه ای در این عرصه داشته باشد که رشته وزنه برداری نیز از جمله ی این رشته هاست.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات لیگ وزنه برداری زیر 17 سال فرزندان کارکنان مناطق نفتخیز جنوب به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می شود. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این مسابقات 27 و 28 مردادماه در مسجدسلیمان برگزار می گردد. در این مسابقات تیم های اهواز ( شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز مارون، نفت و گاز کارون، پیراحفاری، خدمات رفاهی، توربین جنوب، ترابری و پشتیبانی نفت ) ، نفت آغاجاری، نفت گچساران به همراه نفت مسجدسلیمان حضور دارند.

36 وزنه بردار حاضر در این مسابقات در اوزان 45 ، 50 ، 56 ، 62 ، 69 ، 77 ، 85 ، 94 و 94+ با یکدیگر رقابت می کنند که با توجه به سرمایه گذاری و اهتمام ویژه مسئولین ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و پرورش استعدادهای ناب این منطقه طی سالیان اخیر که منجر به رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این رشته قهرمانی و المپیکی شده است پیش بینی می شود پولادمردان تیم نفت مسجدسلیمان بتوانند از عنوان قهرمانی خویش دفاع کرده و جام را در خانه حفظ نمایند.

شایان ذکر است شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سالیان اخیر با توجه ویژه به ورزش خصوصاً ورزش های قهرمانی و المپیکی و با بهره مندی از دانش مربیان ارزشمند و کارآمد توانسته حضور مقتدرانه ای در این عرصه داشته باشد که رشته وزنه برداری نیز از جمله ی این رشته هاست.

علیرغم مشکلات و مصائب فراوانی که در این عرصه پیش روی مربیان وزنه برداری تیم نفت مسجدسلیمان وجود دارد آن ها بخوبی توانسته اند نوجوانان و جوانان پر استعداد منطقه را به سوی این رشته جذب و وزنه برداران آینده داری برای افتخار آفرینی در تیم ملی کشورمان تربیت کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.