• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

اسماعيل جلیلی در نطق میان دستور: تعداد زیادی از روستائیان حوزه انتخابيه هنوز از نعمت گاز بی‌بهره هستند/ سیل خسارت‌های جدی به حوزه انتخابیه وارد کرده است و تاکنون حتی یک ریال از اعتبارات استان به کشاورزان آسیب دیده اختصاص داده نشده است/ تونل مسجدسلیمان به اهواز و محور دوم مسجدسلیمان به اهواز نیازمند دستور جدی می‌باشد

  • کد خبر : 18322
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل گفت: اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق برنامه‌ریزی دقیق و دستیابی به بازارهای بین‌المللی حاصل می‌شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل امروز (سه‌شنبه 3 آذر) در صحن علنی مجلس، با عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج […]

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل گفت: اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق برنامه‌ریزی دقیق و دستیابی به بازارهای بین‌المللی حاصل می‌شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان؛ اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل امروز (سه‌شنبه 3 آذر) در صحن علنی مجلس، با عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج به خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان بیان داشت: نیمه دوم سال مربوط به برنامه‌های انتخابات است و جامعه آبستن موافقت‌ها و مخالفت‌های نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی در ادامه تصریح کرد: از نمایندگان عزیز می‌خواهم که تلاش‌های خود را در راستای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و بالا بردن آستانه تحمل خود برای پذیرفتن انتقادات، قرار دهند.

جلیلی با اشاره به ایجاد فرصت‌های بین‌المللی جدید در کشور بیان داشت: از مسئولین اقتصادی کشور انتظار می‌رود که برای استفاده حداکثر از فرصت‌های ایجاد شده برای رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی از طریق برنامه‌ریزی درست و دستیابی به بازارهای بین‌المللی تلاش کنند.

وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور، به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و گفت: بیکاری لجام‌گسیخته از مهمترین مشکلات این استان می‌باشد و به جای برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد از سوی دولت برای کاهش نرخ بیکاری ، ما شاهد ارائه آمار و ارقام‌هایی هستیم که مطابق با قانون نمی‌باشند.

نماینده مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در ادامه اظهار داشت: 20 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این منطقه نیازمند کمک هستند، سیل خسارت‌های جدی به حوزه انتخابیه اینجانب وارد کرده است و تاکنون حتی یک ریال از اعتبارات استان به کشاورزان آسیب دیده اختصاص داده نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از وزیر نفت به خاطر تلاش‌هایشان در جهت گاز رسانی به روستاییان این استان،در ادامه تصریح کرد: علی رغم تلاش‌های زیاد شما تعداد زیادی از روستائیان هنوز از نعمت گاز بی‌بهره هستند.

وی در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: محور مسجدسلیمان به ایذه حدود 10 سال است که در دستور کار قرار گرفته و همچنان نیمه کاره رها شده است و تونل مسجدسلیمان به اهواز و محور دوم مسجدسلیمان به اهواز نیازمند دستور جدی برای پیگیری شما می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.