• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

پسر خوب مسجدسليمان براي فتح ديوار چين آماده مي شود/ حسين عالي محمدي: پرچم بختياري را بر فراز ديوار چين به اهتزاز در مي آورم

  • کد خبر : 18273
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي ركوردار روپايي كشور از فتح ديوار چين در آينده اي نزديك خبر داد. عالي محمدي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران از اين كه به دليل مصدوميت شديد نتوانست به وعده ي خود براي طي كردن مسافت نجف تا كربلا در روز اربعين عمل كند گفت: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حسين عالي محمدي ركوردار روپايي كشور از فتح ديوار چين در آينده اي نزديك خبر داد. عالي محمدي در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران از اين كه به دليل مصدوميت شديد نتوانست به وعده ي خود براي طي كردن مسافت نجف تا كربلا در روز اربعين عمل كند گفت: متاسفانه مدتي پيش كه در حال آماده سازي در دو راهي لالي بودم به علت مصدوميت شديد نتوانستم برنامه نجف تا كربلا را در روز اربعين اجرا كنم كه از اين بابت از مردم كه هميشه مشوق و حامي اصلي من بوده اند عذرخواهي مي كنم. عالي محمدي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: انشالله قصد دارم با عبور از ديوار چين با روپايي علاوه بر ثبت يك ركورد تازه و افتخار براي كشورم ايران، نام مسجدسليمان و بختياري را بر بلنداي ديوار چين ثبت كنم. وي گفت: در اين رابطه با آقاي سالمي رييس ورزش همگاني خوزستان صحبت و مجوز اين كار گرفته شده است همچنيين با مسئول كميته ثبت ركوردهاي كشور نيز هماهنگي صورت گرفته است.

عالي محمدي ضمن گلايه از مسئولين شهر گفت: متاسفانه مسئولين شهر فقط وعده مي دهند اما تا امروز هيچ كدام از آن ها نه به وعده هاي شان عمل كرده اند و نه اين كه در اين راه كوچك ترين حمايتي از من كرده اند و هرچه حمايت بوده از طريق دوستان و به صورت شخصي انجام شده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حسين عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ ) ,طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره) و در آخرين اقدام خود به یاد شهدای مسجدسلیمان موفق شد مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت در زمان دو ساعت و بیست دقیقه با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وي سال هاست بدون اسپانسر مالی به فعالیت ورزشی خود ادامه می دهد.

index

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.