• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

یادداشت محسن رضایی به مناسبت سالگرد فوت فرزندش

  • کد خبر : 18043
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود برای سالگرد فرزندش که در سال ۱۳۹۰ کشته شد، نامه ای نوشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، این نامه که در صفحه اینستاگرام محسن رضایی منتشر شده است به شرح زیر است: جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود برای سالگرد فرزندش که در سال ۱۳۹۰ کشته شد، نامه ای نوشت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، این نامه که در صفحه اینستاگرام محسن رضایی منتشر شده است به شرح زیر است:

جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشيدند. این بخشی از جنگ است که به آن توجه نمي شود. آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک و يا بازار برود؟

خانواده من یکی از ده‌ها هزار خانواده‌ای بود که این مشکلات را تحمل کردند.این مشكلات روی احمد هم اثر داشت و يك بار به مادرش گفته بود کاش یا پدرم شهید می‌شد که می‌گفتیم پدرمان شهید شده و یا می‌آمد و یک بار با هم به پارک و بازار می‌رفتیم.

احمد به خاطر روحیات خاصي كه داشت و شجاعتي كه در وجودش بود، سر پر شوري داشت و دچار اشتباهي در زندگيش شد ولي چيزي نگذشت كه متوجه شد و با مشورت من نقشي را بر عهده گرفت. و به تلافي اشتباهش ضربه اي هم به منافقين در امريكا زد كه در موقع لازم جزييات آنرا خواهيم گفت.

3785989_447

زوایای قتل احمد مشخص نشده است. پلیس امارات در این زمینه با ما همکاری نكرد حتی موبایل و کامپیوتر وی را هم به ما ندادند تا ببینیم آخرین تماس‌های وی با چه کسانی بوده است. احمد ما بالاخره به اصل خود بر گشت واحتمالا به همين دليل هم به قتل رسيد.

يك سال با ما به خانه خدا مشرف شد و ساعتها در كعبه نماز مي خواند كه همراهان او خسته شده و به هتل بر گشته بودند. به او مي گفتند شما زانو درد نمي گيريد؟

احمد بسيار قرآن مي خواند و ذكر مي گفت. در كنار جنازه اش پارچه سفيدي پيدا كردند كه هزار اسم الله را نوشته بود. برايش دعا كنيد.

گفتنی است؛ احمد رضایی، فرزند محسن رضایی، در ۲۲ آبان ۱۳۹۰ در هتل گلوریای دوبی در طبقه ۱۸ اتاق ۲۳ درگذشت. در بیانیه منتشر شده مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرگ او مشکوک خوانده شده‌است. علت مرگ احمد رضایی از سوی منابع مختلف دلایل متعددی اعلام شد در حالی که گزارش بازرس ویژه در تهران حاکی است که او به قتل رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. هزاران درود بر رزمندگان هشت  سال دفاع مقدس و خانواده صبور ایشان که این بار سنگین را بر دوش خود تحمل کردند تا ایران اسلامی از این معرکه سربلند بیرون آید . اجر فداکاری و ایثار نزد خداوند محفوظ است  انشاااا . سردار رضایی ماملت ایران از ایثار و فداکاری شما رزمندگان اسلام  آگاهیم . به هر حال جنگ دارای مضراتی است که گاهی اینگونه خود را نشان میدهد . انشاا… روح مرحوم احمد با شهدای دشت کربلا محشور شود انشاا… به امید پیروزیهای بیشتر .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.