• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

نفت برد اما با زحمت/صعود نفت به رده دهم جدول

  • کد خبر : 17836
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: هفته سيزدهم ليگ دسته اول كشور با پيروزي دو بر يك تيم فوتبال نفت مسجدسليمان مقابل پارسه تهران به پايان رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گل هاي اين بازي در دقايق 8 و 84 توسط فرشيد عليزاده و از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ يوسف خدامرادي: هفته سيزدهم ليگ دسته اول كشور با پيروزي دو بر يك تيم فوتبال نفت مسجدسليمان مقابل پارسه تهران به پايان رسيد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گل هاي اين بازي در دقايق 8 و 84 توسط فرشيد عليزاده و از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد. تك گل تيم پارسه تهران نيز در واپسين لحظات نيمه اول توسط محمد ابراهيم رضازاده به تور نشست. گزارش اين بازي را مي خوانيد:

هفته سیزدهم لیگ یک – استادیوم شهيد بهنام محمدی مسجدسلیمان
سه شنبه 12 آبان 94 – ساعت: 15:45
نفت مسجدسلیمان 2 – پارسه تهران 1
گل: فرشید علیزاده (8 و 85- پنالتی) – محمدابراهیم رضازاده (44)
داور: محمدحسین زاهدی فر
کمک داوران: جلیل شعرانی و حسین مرادی
اخطار: محمدهادی یعقوبی (نفت)
تماشاگر: دو هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: رسول حسینی، کیامرث چراغی، علی گودرزی، حامد محمودی (46- ابراهیم فلاح)، حمزه حدادی، رامین قربانی، فرشید علیزاده، محمدهادی یعقوبی، سجاد موسوی (77- مجتبی زارع)، احسان علوان زاده و پژمان شاه پری (46- مصطفی شکری).
سرمربی: فرزاد حافظی

پارسه تهران: محمدباقر شعبانی، جابر نصیری، حسن جوادی، محمدابراهیم رضازاده، شهاب زندی، مهرداد عبدی، حسن شوشتری، حجت اسلامی (38- سعید مرادی)، امیرحسین ایپکچی، سجاد عاشوری و مرتضی رنجبر.
سرمربی: سلمان تاجدار

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پارسه تهران با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت خاتمه پیدا کرد.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان روی دو حرکت منجر به دو ضربه پنالتی موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل پارسه تهران شدند تا با 16 امتیاز به رده دهم جدول رده بندی برسند. هشت دقیقه از بازی سپری شده بود که پژمان شاه پری با دریافت توپ از محمدهادی یعقوبی درون محوطه جریمه تیم پارسه حرکت کرد و با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا ضربه پنالتی اعلام شده را فرشید علیزاده تبدیل به گل اول بازی کند.

این گل تا یک دقیقه مانده با پایان نیمه نخست پایدار ماند و در دقیقه 44 محمد ابراهیم رضازاده با استفاده از تعلل مدافعان تیم نفت موفق به زدن گل مساوی شد تا این نیمه با تساوی خاتمه پبدا کند.

در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری پیدا کرد و دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی داشتند که در نهایت تیم نفت با استفاده از حرکت پا به توپ مجتبی زارع و خطای مدافع پارسه به یک ضربه پنالتی دیگر رسیند. فرشید علیزاده باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه تیم مهمان را برای بار دوم گشود تا نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. با این روش بردن ها به هیچ جایی نمیرسیم ،به امید روزی که مسئولان تیم ازصمیم قلب فکری اساسی برای تیم بکنن.

  2. ایشالله بازی بعدی دوتا پنالتی دیگ بگو ایشالله

  3. آقایون و مسولین تیم نفت سهمیه تیم جوانان امید چیشد بابا شورشودر اوردین دیگه خدا هم رو در نظر بگرین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.