• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

حجت الاسلام اميني: منكر فساد در شهرداري نيستم و پا به پاي دستگاههاي قضايي، اطلاعاتي و… قاطعانه به دنبال برخورد با فساد در شهرداري حركت خواهم كرد/ از شوراي شهر مي خواهم همدلانه و بدون حاشيه هر كسي را كه تشخيص مي دهند مي تواند به مسجدسليمان كمك كند به عنوان شهردار انتخاب كنند

  • کد خبر : 17770
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲:۰۸

 منكر فساد در شهرداري نيستم و پا به پاي دستگاههاي قضايي، اطلاعاتي و… قاطعانه به دنبال برخورد با فساد در شهرداري حركت خواهم كرد/ از شوراي شهر مي خواهم همدلانه و بدون حاشيه هر كسي را كه تشخيص مي دهند مي تواند به مسجدسليمان كمك كند را به عنوان شهردار انتخاب كنند/بنا بر استنادات و […]

 منكر فساد در شهرداري نيستم و پا به پاي دستگاههاي قضايي، اطلاعاتي و… قاطعانه به دنبال برخورد با فساد در شهرداري حركت خواهم كرد/ از شوراي شهر مي خواهم همدلانه و بدون حاشيه هر كسي را كه تشخيص مي دهند مي تواند به مسجدسليمان كمك كند را به عنوان شهردار انتخاب كنند/بنا بر استنادات و گزارش نيروي انتظامي آمار جرم و جنايت در دهه ي محرم بسيار كاهش مي يابد/محرم و عاشورا از موجبات همدلي ملت ماست و ما به اين همدلي  احتياج داريم و شايد به خاطر همين حفظ اتحاد است كه رهبر معظم انقلاب برنامه ي برجام را تأييد كرد/كسي نمي گويد اختلاف سليقه، اختلاف نظر، گفتمان انتقادي نباشد اما نبايد همديگر را تضعيف كنيم/ مجدداً تكرار مي كنم كه براي من هيجچ فرقي ندارد چه كسي به مجلس راه پيدا كند هر كسي كه مورد تأييد شوراي نگهبان قرار بگيرد و به مجلس راه يابد مورد قبول ما نيز مي باشد

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مسجدسليمان ضمن تشكر از آحاد مردم براي حضور پرشور در ايام محرم گفت: بنا بر استنادات و گزارش نيروي انتظامي آمار جرم و جنايت در دهه ي محرم بسيار كاهش مي يابد، وي ادامه داد: وقتي محرم اين همه در جامعه اثر گذار است بايد قدر اين محرم را بهتر بدانيم، هر كسي محرمي تر است هويتش پر رنگ تر و مشكلاتش كم تر است. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد:

محرم و عاشورا از موجبات همدلي ملت ماست و ما به اين همدلي  احتياج داريم و شايد به خاطر همين حفظ اتحاد است كه رهبر معظم انقلاب برنامه ي برجام را تأييد كرد، برجامي كه به اذعان بيانات رهبري كفه ي منفي اش به كفه ي مثبت آن سنگيني مي كند اما به هر حال همه از دولت حمايت كرده و مي كنند. وي ادامه داد: ريشه كن كردن مشكلات اقتصادي فقط منوط به اجراي اقتصاد مقاومتي ست آن هم در عمل و متاسفانه در حوزه ي عمل توجه اساسي به اين موضوع نشده است.

نماينده ولي فقيه در مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: به لطف خداوند فضاي آرامي در شهر حكم فرماست. كسي نمي گويد اختلاف سليقه، اختلاف نظر، گفتمان انتقادي نباشد اما نبايد همديگر را تضعيف كنيم. وي در ارتباط با انتخابات مجلس در اسفندماه امسال گفت: مجدداً تكرار مي كنم كه براي من هيجچ فرقي ندارد چه كسي به مجلس راه پيدا كند هر كسي كه مورد تأييد شوراي نگهبان قرار بگيرد و به مجلس راه يابد مورد قبول ما نيز مي باشد چرا كه معتقديم ميزان رأي ملت است.

حجت الاسلام اميني در بخش ديگري از سخنان خود با تشكر از خليل حيدري شهردار سابق مسجدسليمان گفت: به سهم خودم از زحمات ايشان در طي مدت خدمتش تشكر مي كنم و از شوراي شهر مسجدسليمان مي خواهم همدلانه و بدون حاشيه هر كسي را كه تشخيص مي دهند مي تواند به مسجدسليمان كمك كند را به عنوان شهردار انتخاب كنند.

وي ادامه داد: طي اين دو سال همه كمك كردند تا حرمت شورا حفظ شود، بنده منكر فساد در شهرداري نيستم و پا به پاي دستگاههاي قضايي، اطلاعاتي، شوراي شهر و… به دنبال برخورد با فساد در شهرداري حركت خواهم كرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. خدا رحمت كنه اموات اقاي اميني رو كه واقعيات رو به مردم تحويل ميده و به هيچ وجه نمي خواد همه چيز رو گل و بلبل نشون بده اين باعث اعتماد بيشتر مردم ميشه

  2. سلام جناب اميني. مدت هاست فرياد ميزني كه تخلف در شهرداري هست اما كو گوش شنوا! لطفا بفرماييد عملا چه اتفاقي افتاده است؟ در ارتباط با زمين هاي ارتش نتيجه عملي چي بود؟ آيا برخوردي با متخلفين شده است؟! اگر شده لطفا از مسئولين ذيربط بخواهيد نتايج را به سمع و نظر مردم برسونند… اين كه ميگن قراره سهم شهرداري پرداخت بشه به نظر شما كافي ست. پس تكليف تخلف كاران چي مي شه؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.