• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

خسته نباشي جناب وزير/ لغو سفر وزیر نفت به مسجدسلیمان براي سومين بار/ افتتاح پروژه‌ها از طریق ویدئو کنفرانس

  • کد خبر : 17722
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است تا ساعت 13 امروز وارد خوزستان شود و با همراهی مسئولان و هیئت همراه چندین پروژه نفتی و صنعتی را در این استان به افتتاح و بهره‌برداری برساند. *در این سفر با حضور وزیر نفت «فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری» شامل هفت بسته کاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بیژن زنگنه وزیر نفت قرار است تا ساعت 13 امروز وارد خوزستان شود و با همراهی مسئولان و هیئت همراه چندین پروژه نفتی و صنعتی را در این استان به افتتاح و بهره‌برداری برساند.

*در این سفر با حضور وزیر نفت «فاز نخست طرح توسعه میدان منصوری» شامل هفت بسته کاری از جمله تعمیر و تکمیل 12 حلقه چاه، احداث واحد بهره برداری و نمک‌زدایی و کشیدن خطوط لوله آب مورد نیاز و خطوط برق 132 کیلو ولت دو مداره افتتاح می‌شود.

*«کارخانه نمک‌زدایی میدان لب سفید» از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است که امروز با حضور وزیر نفت رسماً وارد مدار کار می‌شود.

این کارخانه با ظرفیت فرآورش روزانه 30 هزار بشکه نفت نخستین واحد نمک‌زدایی در میدان لب سفید است که با هدف افزایش کیفیت نفت خام استحصال شده از این میدان احداث شده است.

*«واحد بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان» نیز به منظور فرآورش نفت تولیدی میادین مسجدسلیمان، لالی، پرسیاه، زیلایی و کارون با ظرفیت 55 هزار بشکه در روز و با اعتباری افزون بر 960 میلیارد ریال احداث شده که با حضور وزیر نفت افتتاح می‌شود.

البته به دلیل شرایط نامساعد جوی سفر وزیر نفت به مسجدسلیمان از دستور کار خارج شده و از طریق تشکیل جلسه در اهواز و ویدئو کنفرانس دو پروژه‌ای نفتی و صنعتی مسجدسلیمان افتتاح خواهند شد.

تمام برنامه‌های وزیر نفت امروز در واحد میدان منصوری به اجرا درخواهد آمد و تشکیل جلسه با مسئولان نیز در اهواز برگزار می‌شود. لازم به ذكر است در سال جاري  اين سومين باري ست كه بيژن زنگنه سفر خود را به مسجدسليمان، شهر اولين ها، پايتخت نفتي خاورميانه به دلايل نامعلوم لغو مي كند كه جا دارد از طرف مردم مسجدسليمان  به ايشان خسته نباشيد بگوييم…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام وادب خدمت مدیر محترم سایت وجا دارد خسته نباشید جانانه ای  عرض کنیم  خدمت ایشان. و همچنین از فعالیت های تاثیر گذارش و احساس مسئولیتی که نسبت به همتبارانش دارد تشکر وقدردانی کنیم.
    وهمچنين خوش آمد میگویم خدمت وزیر محترم نفت جناب آقای زنگنه واقعا خسته نباشید جناب آقای زنگنه داشتن مدیران توانمند و مسئولیت پذیری مثل شما که اینه
    مه نسبت  به وظیفه خود احساس مسئولیت میکنید جزء نعمت های بیکران الهی است. اورا سپاسگزاریم
    انشاالله که بتوانیم جهان آخرت اینهمه الطاف شما را جوابگو باشیم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.