• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
0

آقایان شورای شهر! شهردار بعدي بايد رزومه اي قوي تر از حيدري داشته باشد…

  • کد خبر : 17703
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سحر طاهری: بعد از گذشت  حدود دو سال كه از عمر شورای شهر مسجدسلیمان مي گذرد شواهد نشان مي دهد هیچ تعاملی بین بعضی از اعضا شورای شهر و شهردار مسجدسلیمان ایجاد نشد و همين مسئله لطمات زیادی به شهر وارد و بدبینی هایی را نيز نسبت به بعضي اعضاء شورای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ سحر طاهری: بعد از گذشت  حدود دو سال كه از عمر شورای شهر مسجدسلیمان مي گذرد شواهد نشان مي دهد هیچ تعاملی بین بعضی از اعضا شورای شهر و شهردار مسجدسلیمان ایجاد نشد و همين مسئله لطمات زیادی به شهر وارد و بدبینی هایی را نيز نسبت به بعضي اعضاء شورای شهر به وجود آورد.

بی تردید تزلزل در مدیریت شهری خواسته هیچ کس نیست و چه بخواهیم و چه نخواهیم، مي بايست تغییراتی در شهرداری صورت می گرفت اما این تغییر در زمانی که تنها یک ماه از بازنشستگی خلیل حیدری مانده بود و فشار برای استعفا ایشان سؤالاتي را در ذهن مردم یجاد كرد که چرا تنها يك ماه مانده به پایان خدمت ایشان چنین فشارهایی به شهردار وارد می شود؟! و شهر دوباره در تنگنای مدیریتی قرار بگیرد؟!

از نظر مردم شهردار مسجدسلیمان در سال اول مدیریت خوددر مسجدسليمان عملکرد نسبتاً خوبی داشت خصوصاً در بحث فضاي سبز و آسفالت محلات و در سال دوم ایشان اظهار داشتند به دلیل عدم همکاری بعضی از آقایان شورای شهر باعث شد درآمدهای شهرداری باعث رکود شود و همچنین حقوق کارکنان شهرداری به تعویق بیفتد…

اعتقاد ما هم این است شهر به شهرداری تازه نفس احتیاج دارد اما بهتر بود در این مدت یک ماه حیدری به كارش ادامه مي داد و همزمان شما هم به فکر گزینه ای دیگر با رزومه ای بهتر و عملکرد و سابقه ای درخشان تر باشید؟!

مسجدسلیمان به آرامش احتیاج دارد، شمایی که خود را دلسوز شهر معرفی کرده اید چرا نمی گذارید مردم آرامش داشته باشند؟ آقایان مگر شما برای خدمت به شهر نیامده اید؟ مگر مردم به ایده ها و شعارهای شما رای نداده اند؟

انتظار مردم و اصحاب رسانه شهرستان از شما این است شهرداری انتخاب کنید که از حیدری رزومه ای قوی تر و تعامل بیشتری داشته باشد. شهر ما دیگر توان آزمون و خطا را ندارد بگذارید با انتخابی درست نمره قبولی را کسب نمایید تا نزد مردم مردود نشوید.

همه ی ما باید پیش وجدان خود آسوده باشیم کاش فردای قیامت همه ی مسولین برای عملکردشان و ما برای قلم مان نزد آفریدگارمان شرمسار نباشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. انتخاب  شهردار باید توسط فرماندار صورت بگیره “تمام

  2. شهر مسجدسلیمان نیاز به  شهردار قوی ندارد زیرا تفکر قوی در شورا حاکم نیست
    ……

  3. مهندس عباسی زاده بهترین گزینه است 1-سوادمدیریتی دارد2آدمی است که تعامل دارد3قدرت بیان دارد4آدم خوش ذوقی است5شش سال سابقه شورای شهر6جوان وبااراده 7آشنابه چم وخم شهر

  4. سلام
    .آقای شهروند مخترم مهندس عباسی زاده هم مثل همین شورای شهر فعلی!!؟..نزدیک انتخاباته ….
    لطفا”متولیان امر بادیده تدبیر گام بردارند.

  5. سلام.نگارنده محترم درد دل نامه خسته نباشی.بطن موضوع رو واکاوی کن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.