• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

استاندار خوزستان: براي راه اندازي فرودگاه مسجدسليمان وزارت نفت ۱۰ میلیارد و استانداری ۱۵ میلیارد تومان اختصاص داده‌اند

  • کد خبر : 17586
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالحسين مقتدایی با بیان این که وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان و استانداری ۱۵ میلیارد تومان برای احداث فرودگاه مسجدسلیمان اختصاص داده‌اند، گفت: شرکت نفت برای فرودگاه مسجدسلیمان اعلام کرده بود که سازه موقت احداث شود ولی به آن ها اعلام کردیم که غیرممکن است باید ابدی باشد چون قرار است […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عبدالحسين مقتدایی با بیان این که وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان و استانداری ۱۵ میلیارد تومان برای احداث فرودگاه مسجدسلیمان اختصاص داده‌اند، گفت: شرکت نفت برای فرودگاه مسجدسلیمان اعلام کرده بود که سازه موقت احداث شود ولی به آن ها اعلام کردیم که غیرممکن است باید ابدی باشد چون قرار است کارگاه‌های زیادی احداث کنیم و به ‌خصوص برای احداث راه‌آهن اتصالی خوزستان به چهارمحال و بختیاری، باید کارشناسان بسیاری وارد مسجدسلیمان شوند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان استاندار خوزستان اظهار كرد: همه مسئولان بايد با این نگاه که می‌شود کار را انجام داد، فرصت‌های پیش‌آمده را از دست ندهند. باید از امکانات، ظرفیت و فرصت‌های موجود تا از دست نرفته‌اند، استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام و درود به استاندار با لیاقت خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی .
    چشم امید مردم خوزستان بخصوص مسجدسلیمان  جهت آبادانی و پیشرفت و تحرک در اقتصاد  اول به خداوند متعال بعد به برنامه ریزی و پیگیری و تلاش فرزندان خوزستان است .
    انشااا هر چه زودتر این تلاشها ببار بنشیند و شهرهای خوزستان از دیگر بخشهای کشور عقب نماند. ..
    همانطور که جنابعالی فرمودید باید از فرصتها استفاده کرد . متاسفانه قبلا خیلی در خوزستان فرصت سوزی شده است  و دیگر درنگ جایز نیست .
    به امید مسجدسلیمان آباد و پیشرفته . انشااا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.