• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
1

نخستین جلسه توجیهی، آموزشی ویژه مشاوران و مربیان پرورشی مدارس مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد خبر : 17415
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه منعقده میان ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش مسجدسلیمان در خصوص پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، نخستین جلسه توجیهی، آموزشی ویژه مشاوران ومربیان پرورشی مدارس مسجدسلیمان در محل مرکز مشاوره نشاط (آموزش و پرورش) و با حضور خانم متقی فر (کارشناس مسئول اجرای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در راستای اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه منعقده میان ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش مسجدسلیمان در خصوص پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، نخستین جلسه توجیهی، آموزشی ویژه مشاوران ومربیان پرورشی مدارس مسجدسلیمان در محل مرکز مشاوره نشاط (آموزش و پرورش) و با حضور خانم متقی فر (کارشناس مسئول اجرای طرح و مسئول مرکز مداخله در بحران…بهزیستی) ، لیلا منظری(مدرس ) ، لک (آموزش و پرورش) و مربیان و مشاوران مدارس برگزار شد.

در ابتدای جلسه لک ضمن خیرمقدم گویی به حاضران در جلسه بر اهمبت نقش مشاوره در مدارس تاکید کردند. سپس متقی فر در خصوص معرفی طرح و چرایی اجرای آن در مسجدسلیمان سخن گفتند. ایشان همچنین با معرفی مرکز مداخله در بحران بهزیستی ، آمادگی مرکز متبوع خود را در ارائه خدمات رایگان مشاوره به جامعه هدف مشترک دو اداره بهزیستی و آموزش وپرورش یعنی قشردانش آموز و والدبن آن ها تاکید کردند.

عضو شورای حل اختلاف) نکات آموزنده و مفیدی را در خصوص فرآیند ایجاد تنش، استرس ، اضطراب و پرخاشگری ، تبعات منفی این حالات و شیوه مقابله با آن ها به ویژه در میان قشر دانش آموز بیان کردند که مورد استقبال حاضرین در جلسه قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.