• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

حجت الاسلام حاجتي: رژیم آل‌سعود دغدغه بیت‌الله الحرام را ندارد/حوادث امسال مناسک حج مشکوک است

  • کد خبر : 16969
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: رژیم آل سعود دغدغه بیت‌الله الحرام را ندارد و اتفاقات اخیر به خوبی نشان می‌دهد که نسبت به وظایف ابتدایی خود در مناسک حج ناآگاه و بی‌تفاوت هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام و المسلمین  در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز، با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- امام جمعه موقت اهواز گفت: رژیم آل سعود دغدغه بیت‌الله الحرام را ندارد و اتفاقات اخیر به خوبی نشان می‌دهد که نسبت به وظایف ابتدایی خود در مناسک حج ناآگاه و بی‌تفاوت هستند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت‌الاسلام و المسلمین  در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز، با تسلیت به بازماندگان فاجعه دلخراش منا اظهار کرد: پرونده سیاه آل سعود روز به روز قطورتر می‌شود و متاسفانه تاکنون در مقابل جنایت‌های این رژیم اکثر سران اسلامی سکوت اختیار کرده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آل‌سعود خبیث نمی‌داند اسلام چیست و هیچ اطلاعی از ماهیت دین مبین اسلام ندارد با نگاهی سطحی به آل سعود می‌توان پی برد که این ها نوکری بیش برای استکبار جهانی نیستند برای همین قبل از شعار دادن علیه آل سعود باید شعار مرگ بر آمریکا سر بدهیم.

خطیب جمعه اهواز تصریح کرد: رژیم آل سعود دغدغه بیت‌الله الحرام را ندارد و اتفاقات اخیر به خوبی نشان می‌دهد که نسبت به وظایف ابتدایی خود در مناسک حج ناآگاه و بی تفاوت هستند.

حاجتی افزود: دغدغه امروز این رژیم بی‌لیاقت که توانایی میزبانی حجاج بیت‌الله الحرام را ندارد، تشکیل حکومت‌های شیعه عراق و یمن در شمال و جنوب این کشورو لزوم مقابله با این دولت‌های برآمده از رای و اراده مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم مناسک حج امسال حوادث عجیبی به دنبال داشته است از آتش سوزی در هتل، سقوط اجسام سنگین بر سر حاجی‌ها، فاجعه در مسجدالحرام و امروز هم این حادثه در منا رخ داد این حوادث مشکوک است مقام معظم رهبری بارها فرمودند اینها برای نابودی اسلام برنامه دارند.

وی در ادامه به بحث برجام اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید چشم‌ها را باز کرده و گوش‌ها شنوا باشند. وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود از پیچ تاریخی سخن گفته‌اند که یکی از ویژگی‌های آن عظمت و اقتدار ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در خصوص شرایط بعد از توافق هسته‌ای اهمیت دارد مواظبت از نفوذ آمریکا به کشور است.

امام جمعه موقت اهواز در پایان به هفته دفاع مقدس و همچنین شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان باید به شکل مطلوبی برگزار شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.