• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

حجت الاسلام اميني: بايد مديريت سرزمين وحي را از آل سعود بگيرند/ آل سعود تمام حواسش را متوجه بمباران مردم يمن كرده است

  • کد خبر : 16965
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجدسليمان گفت: هر كسي باشيم با توجه به شرايط فكري و سياسي حاكم بر دنيا بايد با يك رويكرد جدي و متعهدانه تر به مسلماني امان عمل كنيم. وي ادامه داد: گاهاً مي بينيم هنوز […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسليمان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجدسليمان گفت: هر كسي باشيم با توجه به شرايط فكري و سياسي حاكم بر دنيا بايد با يك رويكرد جدي و متعهدانه تر به مسلماني امان عمل كنيم. وي ادامه داد: گاهاً مي بينيم هنوز بعضي از مومنان حتي آدم هاي تحصيلكرده برداشت شان از تشيع و ديانت بسيار سطحي و ظاهري ست و غصه آدم زماني مضاعف مي شود كه ديد دشمن را خيلي عميق تر مي بينيم.

امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: يك روزي ماهواره ها پر بود از مسائل فساد و فحشا اما در اين دهه اخير پا به پاي فيلم ها و سريال هاي خانمان برانداز دهها ميز گرد عليه مباني فكري شيعه تشكيل مي دهند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در ارتباط با نزديك شدن به عيد غدير، عيد بزرگ مسلمانان گفت: روز غدير روز مديريت، حاكميت و بهترين مدل امامت و حكومت است. وي با اشاره به برگزاري مراسم اطعام غدير گفت: هزاران غذا در مراسمات فاتحه خواني تقديم مهمانان مي كنيم كه هيچ خروجي ندارد حالا بياييم يك روز هم براي يادآوري اين عيد بزرگ و فرهنگ سازي به اطعام ايتام و فقرا بپردازيم …

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص برگزاری کنگره حج گفت: حج عظیم ترین اجتماع و کنگره مسلمانان در طول سال بوده و نماد برائت از مشرکین و مساوات و برادری میان مسلمانان است. وی با اشاره به حوادث رخ داده در حج امسال افزود : حوادثی که در مکه رخ می دهد حوادث بشری است و به دلیل سو مدیریت آل سعود منحوسی است که تمام وجود و هوششان را 5 ماه است متوجه بمباران مردم مظلوم یمن کرده است و نمی توانند 3 میلیون حاجی را مدیریت کنند. این حوادث فراتر از سو تدبیر و سو مدیریت است ,وقتی می بینیم جرثقیل بر فراز مسجد الحرام که متعلق به خاندان بن لادن است در روز 11 سپتامبر سقوط می کند و جان بیش از 100حاجی را می گیرد باید به این حوادث مشکوک نگاه کنیم و احساس می کنم این حوادث بوی توطئه می دهد.

وی ادامه داد: شب و روز عید قربان که اوج شادی عالم اسلام است را با اینگونه حوادث تلخ می کنند و جان حجاج را می گیرند از عمق جان به آل سعود یهودی و بر سو مدیریتشان لعنت و نفرین می فرستیم. وی تاکید کرد: باید مدیریت مسجدالحرام و سرزمین وحی را بعد از این همه بی کفایتی و بی عرضگی از آل سعود بگیرند و به صورت مشترک با مدیریت جهان اسلام و با محوریت کشور ایران اداره شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.