• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

داريوش يزدي: تاكنون فقط 4 بازیکن جذب كرده ايم

  • کد خبر : 1695
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از فهرست 12 نفره ای که به باشگاه داده ایم تاکنون چهار نفر جذب تیم شده اند. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داریوش یزدی گفت: ما برنامه های تمرينی خود را آغاز کرده ایم و امیدواریم که تا آخر هفته ساير بازیکنانی که مدنظر داریم به تیم اضافه شوند تا […]

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از فهرست 12 نفره ای که به باشگاه داده ایم تاکنون چهار نفر جذب تیم شده اند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- داریوش یزدی گفت: ما برنامه های تمرينی خود را آغاز کرده ایم و امیدواریم که تا آخر هفته ساير بازیکنانی که مدنظر داریم به تیم اضافه شوند تا در ادامه بتوانیم تمرینات را با همه نفرات برگزار كنيم. به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی درخصوص بازیکنانی که تاکنون جذب شده اند بیان کرد: از فهرست 12 نفره ای که به باشگاه معرفی کرده ایم تاكنون حکیم نصاری، جاسم صادقی، خیرالله ویسی و مسعود قنواتی که همه لیگ برتری هستند، جذب شده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: اين بازيكنان داراي قابلیت هایی هستند که آن را در لیگ یک نيز به نمایش خواهند گذاشت. همچنین مطمئن باشید بعضی از این بازیکنان كه گمنام هستند مثل ساسان شیرمردی، فصل آینده به عنوان پدیده معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اردویي که هفته آینده در شهرکرد برگزار می شود، گفت: این اردو به مدت 10 روز است و در آن با دو تیم بازی خواهیم کرد ولي هنوز تيم ها مشخص نشده اند. هدف ما آمادگی پله پله تیم بوده است که در اين زمينه به خوبی كار كرده ايم اما در جذب بازیکن خوب عمل نکرده ايم.

یزدی با بیان این كه حضور قدرتمند، تشكيل تیم با کیفیت و رضایت مندی هواداران از اهداف ما در فصل جديد لیگ دسته یک است، تصریح کرد: دیدن بازی های جذاب حق طبیعی هواداران است و مجموعه بازیکنان تیم، تمام تلاش و توانشان برای صعود به لیگ برتر است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مردم خوب مسجدسلیمان تشکر می کنم که هر روز در ورزشگاه سر تمرینات ما حضور پیدا می کنند و باعث دلگرمی مان می شوند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.