• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

در شصت و چهارمين سال تاسيس دبستان رودكي: زنگ آغاز سال تحصيلي جديد به صدا در آمد (تصاوير)

  • کد خبر : 16928
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در شصت و چهارمين سال تاسيس دبستان رودكي با حضور نماينده مديركل آموزش و پرورش و فرماندار مسجدسليمان زنگ آغاز سال تحصيلي جديد به صدا در آمد. زنگ آغاز سال تحصيلي جديد توسط عليرضا گورويي فرماندار مسجدسليمان به همراه علي بلدي نماينده مديركل آموزش و پرورش خوزستان در مدرسه رودكي اين […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در شصت و چهارمين سال تاسيس دبستان رودكي با حضور نماينده مديركل آموزش و پرورش و فرماندار مسجدسليمان زنگ آغاز سال تحصيلي جديد به صدا در آمد. زنگ آغاز سال تحصيلي جديد توسط عليرضا گورويي فرماندار مسجدسليمان به همراه علي بلدي نماينده مديركل آموزش و پرورش خوزستان در مدرسه رودكي اين شهرستان به صدا در آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين مراسم كه همزمان شده بود با شصت و چهارمين سالروز تأسيس دبستان رودكي  ابن عباس مدير اين دبستان در سخناني ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي جديد گفت: دبستان رودكي يكي از قديمي ترين مدارس شهرستان است كه اولين مدير آن زنده ياد بهمن مطلق و اولين معلم آن نيز آقاي حسن زاده بوده است كه ياد و خاطره آنان را گرامي مي داريم. در ادامه اين برنامه بلدي نماينده مديركل آموزش و پرورش در سخناني ضمن تبريك هفته دفاع مقدس، عيد غدير و قربان همچنين آغاز سال تحصيلي جديد گفت: درود مي فرستم بر شهيدان دانش آموز خصوصاً شهيد بهنام محمدي وي ادامه داد: آموزش و پرورش نيازمند حمايت همه مسئولين است اگر به دنبال شهري آباد هستيم بايد در آموزش و پرورش سرمايه گذاري كنيم. وي در ادامه پيام تقي زاده مديركل آموزش و پرورش خوزستان را به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد قرائت نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ادامه اين مراسم زنگ آغاز سال تحصيلي جديد توسط فرماندار مسجدسليمان و نماينده مديركل آموزش و پرورش به صدا در آمد.

در حاشيه اين مراسم از مادران شهيدان قربانعلي داودي و حبيب الله داودي تجليل به عمل آمد همچنين از تيام اشرفپور و هانيه جليلي كه در جشنواره جابربن حيان موفقيت هايي را كسب نمودند با هدايايي تقدير شد.

IMG_1972 copyIMG_1866 copyIMG_1862 copyIMG_1943 copyIMG_1896 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. یاد آن دوران بخیر . سال ۱۳۷۰ کلاس اول دبستان رودکی . آن زمان ساختمان بزرگ وقدیمی جای حیات فعلی دبستان بود و نرده های آهنی نیز حصار اطرف آن را تشکیل میدادند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.