• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان: رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس ترس ابدی بر قامت دشمنان انقلاب انداخت

  • کد خبر : 16883
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان گفت: رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس ترس و لرز ابدی بر قامت دشمنان انقلاب انداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مراسم پرشور و حماسی روز 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در شهر مسجدسلیمان همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد. در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان گفت: رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس ترس و لرز ابدی بر قامت دشمنان انقلاب انداخت. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مراسم پرشور و حماسی روز 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در شهر مسجدسلیمان همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان به همراه نیروهای بسیجی از برابر جایگاه و تمثال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک این مناسبت و تقارن آن با دهه ولایت اظهار کرد: هفته دفاع مقدس مرور و تورق دوباره سال‌های غرور و افتخار، روزهای خوب مدرسه عشق و یادآوری دلتنگی‌های رزمندگان در غروب اروند رود و شلمچه است.

سید عبدالمطلب رحیمی حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما برکات و ثمرات فراوانی داشت افزود: وقتی که خبر حمله صدام حسین ملعون را به امام راحل عرض کردند ایشان فرمودند «این از الطاف خفیه الهی است که بر ما نازل شده است».

وی افزود: جنگ تحمیلی خودباوری و غرور ما را تقویت کرد و موجب شد تا دشمنی که با حمایت مستقیم و غیر مستقیم ده‌ها کشور به ایران عزیزی که تازه طعم خوش استقلال را چشیده بود حمله کند ولی نتواند حتی یک ذره از خاک ما را تصاحب کند و در نهایت با خفت عقب نشینی کند.

رحیمی حسینی ادامه داد: مهمترین دستاورد دفاع مقدس بیمه شدن کشور و انقلاب برای همیشه از دست دشمنان است و رشادت‌ها و موفقیت‌های رزمندگان و شهیدان ما در این جنگ آنچنان بر قامت دشمنان لرز و ترس انداخته که به جرأت می‌توان گفت دیگر هیچ دشمنی حتی نمی‌تواند تصور حمله نظامی به خاک مقدس کشورمان را به ذهنش خطور دهد.

وی با لزوم بر بیدار و هوشیار بودن همه آحاد ملت ایران گفت: اگرچه دشمن در بعد نظامی می‌داند که نمی‌تواند جرأت چپ نگاه کردن به انقلاب را داشته باشد ولی در سایر ابعاد همچون فرهنگی با طراحی حملات به‌دنبال مقابله با روحیه ایثار و شهادت است تا جنگ نرم و جنگ اراده ها را به راه بیندازد.

فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان، رمز مقابله با این توطئه‌ها را تنها در یک اسم رمز خلاصه کرد و گفت: تنها رمز شکستن این توطئه‌ها گوش به فرمان بودن ولایت و همدلی و همزبانی و وحدت اقوام و اقشار است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.