• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
0

نشست تخصصى دکتر جلیلى با رؤساي ادارات چهار شهرستان حوزه انتخابيه جهت ارائه پروژه هاي پيشنهادي از طريق ماده 180

  • کد خبر : 16361
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با حضور مديران ادارات 4 شهر حوزه انتخابيه مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ نشستس كه بيش از 5 ساعت ب طول انجاميد را در سالن كنفرانس باشگاه مركزي برگزار نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز دكتر اسماعيل جليلي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي با حضور مديران ادارات 4 شهر حوزه انتخابيه مسجدسليمان، هفتكل، لالي و انديكا در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ نشستس كه بيش از 5 ساعت ب طول انجاميد را در سالن كنفرانس باشگاه مركزي برگزار نمود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دکتر جلیلى در ابتداي اين جلسه در سخناني در ارتباط با ماده 180 اظهار داشت: منظور از ماده 180 برنامه پنجم توسعه کشور است برای رساندن شاخص ها در برخی شهرها به متوسط استان و کشور. وي گفت: سال گذشته این مهم با اداراتی که مشمول این ماده بودند برگزار شد هر چند با تخصیص 100درصد اتفاق نیفتاد که دليل آن درآمد دولت بود و در نهایت هم رئیس سازمان مدیریت علناً اعلام کرد هیچ امکانی برای درآمدهای بیشتر که بتواند تخصیص دهند وجود ندارد و پرونده ماده 180 و میزان پرداخت های آن بسته شد. علي ايحال امروز در خدمت اداراتی که این ماده به آن ها اختصاص پیدا کرد هستیم تا شمه ای از اقداماتی که انجام دادند را اعلام کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی افزود: اولویت امسال ما اتمام طرح های نیمه تمامی ست که سال گذشته شروع شد، امسال هم اگر بخواهید پروژه های جدیدی تعریف كنيد بايد با توجه به نیازهای مردم باشد تا بتوانیم در جلسه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی مطرح کنیم. وي گفت: کمیته های برنامه ریزی شهرستان از هفته آینده شروع می شود و مجموعه ی پروژه های نیمه تمام و پروژه های جدید به خصوص در پنج محور اصلی که ما داریم يعني امور آموزش، ورزش، راه، بهداشت و آب که چند شاخص اصلی مامي باشد و باید تلاش کنیم به متوسط کشور برسانیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: نکته مهم ماده 180 این است که سال گذشته 2درصد منابع عمومی را به ماده 180 اختصاص دادند امسال در مجلس اصلاحیه زدند 3 درصد ما تلاش مان را برای 4درصد کردیم که متأسفانه دولت قبول نکرد.عملکردی که از قانون برنامه پنجم نشأت می گیرد و برای این که ماده180 در برنامه ششم توسعه دچار مشکل نشود آن را به عنوان یک قانون دائمی تثبیت کردیم.

6 copy5 copy3 copy 4 copy1 copy 2 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. باعرض سلام  با درود فراوان به نماینده فعال ,فکور،کاردان و لایق شهرمان   جنا آقای دکتر جلیلی برادر گرامی بنده به شخصه از ین برنامه ریزیها و پیگیریهای منظم شما جهت انجام امورات  حوزه انتخابیه کمال تشکر و قدردانی را دارم. و اگر این روش انجام در دو دهه گذشته صورت ی گرفت زیرساختهای شهری و زیربناهای توسعه در مسجدسلیمان و شهرهای اندیکا و لالی و هفتکل زودتر ایجاد میشد و باعث سرمایه گزاری و توسعه همه جانبه منطقه میشد. انشااا شما به اتفاق همه بزرگان و نخبگان و سرمایه داران دلسوز مسجدسلیمان با همفکری و همدلی و همزبانی که رمز موفقیت در کارها است بتوانید شرایط بهتری از نظر آبادانی و آسایش و امنیت همه جانبه در هرمان ایجاد کنید. دعای خیر بنده و همه دلسوزان سجدسلیمان بدرقه شما و گروه کاری شما  همه بزرگان و نخبگان دلسوز مسجدسلیمان باشد انشااا موفق باشید. به امید مسجدسلیمان آباد  و توسعه یافته. 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.