• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

امام جمعه مسجدسليمان: اساس تشكيل رزيم صهيونيستي در خاورميانه براي ضربه زدن به اسلام است.

  • کد خبر : 1631
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۳

خبرنگاران بنويسند چرا بعضي ها زمين هايشان را در اختيار ساخت كارخانه آلمينيوم سازي قرارنمي دهند؟ كارخانه سيمان مسجدسليمان (كارون) به جزاستخدام پانصد، ششصد نفر چه چيزي براي شهرمان داشته است. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام والمسلمين اميني امام جمعه مسجدسليمان درخطبه هاي نماز جمعه مورخه 11/5/1392 با اشاره به پرسش […]

خبرنگاران بنويسند چرا بعضي ها زمين هايشان را در اختيار ساخت كارخانه آلمينيوم سازي قرارنمي دهند؟ كارخانه سيمان مسجدسليمان (كارون) به جزاستخدام پانصد، ششصد نفر چه چيزي براي شهرمان داشته است.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عزت الله قاسمي: حجت الاسلام والمسلمين اميني امام جمعه مسجدسليمان درخطبه هاي نماز جمعه مورخه 11/5/1392 با اشاره به پرسش بعضي كه مي گويند ما چرا با رژيم اسرائيل مخالفت مي كنيم گفتند: ريشه و اساس تشكيل رژيم صهيونيستي در منطقه خاورميانه براي ضربه زدن به اسلام است.

آن ها دركتاب هاي مرجع 36 گانه خود به وضوح مي گويند ما مأموريم كه به مسلمانان ضربه بزنيم و براي رسيدن به اهداف خود استفاده از هر وسيله اي را توجيع پذير مي دانند. وي ادامه داد: متأسفانه نقشه هايشان تا حدود زيادي به نتيجه رسيده است و جنگ دائم بين مسلمانان منطقه را ما شاهد هستيم. اما آن ها بايد بدانند در درون عالم اسلام قبيله اي داريم به نام شيعيان كه امام دارند و هيچگاه زمين را خالي از حجت نمي بينند و انشاالله با محوريت و راهبري ملت ايران بساط تجاوز و اشغالگري اين رژيم در منطقه و بساط ظالم در عالم ريشه كن خواهد شد. ما قطعاً دنيا را بيدار خواهيم نمود.

حاج آقا اميني در ادامه به كساني كه به آمريكا و اروپائيان دلبسته اند گفتند: همين دو روز پيش بود كه دوباره هفت تيركش هاي گاو چران قبل از انتخاب رسمي دكتر حجت الاسلام روحاني دوباره يك عالمه تحريم به گرده جمهوري اسلامي بستند. اين خودش يك درس عبرت است براي همه مسئولان به خصوص رئيس جمهور منتخب و بداند كه با اين هفت تيركش هاي گاو چران اگر مي شد كنار آمد امام امت اين كار را مي كرد. از امام بهتركه نداريم.

گولشان را نخوريم كه آن ها كارشان خدعه و نيرنگ و فريب است. آن ها در حالي كه خودشان در اوج بحران اقتصادي به سر مي برند و مشكلات جدي دارند ميليارها دلار را سرازير مي كنند به اسرائيل. امام جمعه مسجدسليمان ادامه داد: جوان بزرگواري كه ميگوئي چرا روز قدس….. اسرائيل تا بيخ گوش شما و بعضي از كشورهائي مثل آذربايجان شوروي، تركمنستان، تركيه را به استعمار كشيده اند. نديديد تركيه با سوريه چه كرد. ما چقدر بايد عبرت آموزي كنيم تا به سر عقل و به سر هوش بيائيم. لذا صميمانه به آقاي رئيس جمهور منتخب و به مسئولان نصيحت مي كنيم به جاي اميد بستن به امريكا و انگليس و اروپائي كه خودشان بدبخت و در يوزه اند و دارند از بين مي روند به اين ملت دل ببنديد به دهها ميليون دستي كه سه شب هر كدام 450 مرتبه خداي آسمان ها و زمين ها را قسم دادند. عرش خدا را لرزاندند و دست هاي امام زمان (عج) را به دعا براي اين ملت جنباند. ما بايد به اين ملت دل ببنديم. ما نبايد از اين ملت فاصله بگيريم.  اين نصيحت بنده است.

نماينده ولي فقيه در مسجدسليمان در ادامه گفتند: در آستانه سالروز شهادت خبرنگار شجاع و دلير به نام شهيد محمود صارمي و روزخبرنگار هستيم. و من همينجا به خبرنگاران عزيز شهرمان مباركباد عرض مي كنم دست مريزاد و خداقوت عرض مي كنم توصيه اي هم به اين عزيزان خبرنگاران دارم و آن اين كه شما خبرنگاران عزيز ما هم تلاش كنيد و به بعضي ازگفتمان هاي اساسي نظام دقت بكنيد. يكي ازاين گفتمان ها قانون گرائي و قانون مداري است. امسال يكي از طليه هاي خوب، همين حاكم شدن بيشتر گفتمان قانون بود در بحث انتخابات و در قضيه شوراي نگهبان كه با آرامش و سربلندي عبور كرديم. اميدوارم كه التزام ما در اين باب بيشتر شود. خيلي مي توانيم در اين باب از طريق قانوني خدمت كنيم به مردم عزيز و بزرگوارمان. همجنين توصيه مي كنم بعضي به جاي پردازش به اموراتي كه ده شاهي به حال مردم فايده ندارد به مسائل مهم تر بپردازند.

بحث پيشرفت ها در منطقه مان، به بحث همين كارخانه آلمينيوم سازي، به موضوع معارضين زمين كارخانه بپردازيد و بنويسيد كه چرا زمين هايشان را در اختيار كارخانه قرار نمي دهند تا خيلي از مشكلات بيكاري در اين شهرستان مرتفع گردد. لبه تيز تيغ قلمتان را در اين جهت ببريد. بنويسيد كارخانه اي داريم به نام كارخانه سيمان كه به غير از ايجاد پانصد، ششصد شغل چه چيز ديگري براي شهرمان داشته است. ببينيد گرد و خاكي را كه در شهر گل گير است و به اعتراض مردم هم توجهي نمي شود.

كارخانه اي كه اين همه درآمد دارد. كوي ما را مي شكافند و ميبرند اما دريغ از زدن يك جاده كمربندي، دريغ از شركت در كارهاي خير و گل ريزان. چرا فاز دوم اين كارخانه در حالي كه تمام دستگاههاي اين فاز را دپو كرده اند راه اندازي و افتتاح نمي شود. چند سال است كه كلنگ فاز دوم اين كارخانه زده شده ولي پيگير ادامه كار نمي شوند. شما خبرنگاران بايد چراها را دنبال كنيد…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.