• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11756اخبار امروز : 3
2

پدر و مادر نفت ایران در مقابل یکدیگر/ شهرآورد پرشورها در ورزشگاهی خالی از شور

  • کد خبر : 16152
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۵:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم نفت مسجدسلیمان در تنها شهرآورد دسته اولی فوتبال خوزستان میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن دو تیم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم نفت مسجدسلیمان در تنها شهرآورد دسته اولی فوتبال خوزستان میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن دو تیم خوزستانی و هم خانواده این رقابت‌ها در مسجدسلیمان به دیدار هم خواهند رفت. در این دیدار که نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف هوادارانش در آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر فصل گذشته، از حضور تماشاگران پر شور خود محروم است، دو تیم برای مشخص کردن عیار واقعی خود به میدان خواهند رفت.نفت مسجدسلیمان که در هفته نخست به اراک رفت و در مقابل آلومینیوم این شهر قرار گرفت با نتیجه بدون گل مساوی به کار خود پایان داد.حال در هفته دوم، قصد دارند تا با غلبه بر حریف آبادانی خود استارتی موفق را آغاز کنند، این تیم همواره در لیگ دسته اول جزو تیم‌های بالانشین جدول بوده است.

در آن سوی میدان نیز، صنعت نفت آبادان با یک برد سهل آسان راهی مسجدسلیمان خواهد شد تا از برد نخست خود دفاع کرده و عنوان کند که یک مدعی‌ست و برای صعود از ابتدا کمر همت بسته است.پیروزی در این دیدار برای نفتی‌ها بسیار مهم است چرا که کسب هر امتیازی در روزهای ابتدایی لیگ می‌تواند گوی سبقت را از رقبا برباید و بالا نشینی خود را بر حریفان دیکته کند، ضمن این که تیم‌های دیگر وادار می‌شوند روی امتیازگیری از آبادانی‌ها چنان مانور ندهند. باید منتظر ماند و دید شهرآورد پدر و مادر نفت ایران در مسجدسلیمان چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت و چه ارمغانی برای فوتبال خوزستان به دست خواهد آمد. این دیدار عصر یکشنبه از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تخلف هوادار!!!!!!!!!!!! گرفتن حق شده تخلف. مگه خون مردم تبریز از ما رنگین تر هستش . اونا استادیوم نابود کردن تمام اتوبوس هارو خرد کردن .بعد اعلام کردن با احساسات مردم تبریز بازی شده هیچ محرومیتی براشون درنظر نگرفتن . ولی مردم مظلوم و محروم از امکانات اولیه شهری که تنها دلخوشی یک تیم فوتبال بوده درپی اعتراض نسبت به بی توجهی مسئولین. متخلف شناخته شده . 3بازی محروم میشن ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.