• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

بسیجیان نفت مسجدسلیمان از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید كردند

  • کد خبر : 15970
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل شركت نفت و گاز مسجدسليمان گفت: بسیجیان اين شرکت در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ابراهيم پيرامون اظهار كرد: بسیجیان این شرکت در یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مديرعامل شركت نفت و گاز مسجدسليمان گفت: بسیجیان اين شرکت در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ابراهيم پيرامون اظهار كرد: بسیجیان این شرکت در یک برنامه مذهبی – معنوی و به منظور آشنایی با جانفشانی ها و ایثار گری های رزمندگان میهن اسلامی در طول جنگ تحمیلی از مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کردستان بازدید كردند.

وي افزود: این بازدید با همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و با حضور ۳۰ نفر از کارکنان واحدهای مختلف و به مدت سه روز برگزار شد. مديرعامل شركت نفت و گاز مسجدسليمان تصريح كرد: شرکت کنندگان با حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور و شنیدن خاطرات تعدادی از رزمندگان و همچنین تشریح عملیات های نظامی توسط راویان دفاع مقدس از رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در مقابله با هجوم دشمن بعثی به خاک میهن اسلامی بيش از قبل آگاه شدند.

پيرامون يادآور شد: یادمان شهدای شهرهای پاوه و سنندج، یادمان عملیات غرور آفرین مرصاد در تنگه مرصاد کرمانشاه، یادمان شهدای پیشمرگان کرد و همچنین تپه های الله اکبر در شهر سنندج از جمله اماکني بودندکه در این برنامه مذهبی – معنوی مورد بازدید بسیجیان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.