• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حجت الاسلام حاجتي :اگر چيزي به دست بياوريم نتيجه مبارزات است نه مذاكرات

  • کد خبر : 15967
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز ايران، ابرقدرت منطقه و خار چشم آمریکا است. اوباما آرزوی خود مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا و تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد و ملت ما تا آخرین نفس پیرو ولایت خواهند بود. به گزارش سايت خبري باشگاه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز ايران، ابرقدرت منطقه و خار چشم آمریکا است. اوباما آرزوی خود مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا و تسلیم ملت ایران را به گور خواهد برد و ملت ما تا آخرین نفس پیرو ولایت خواهند بود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، حجت​الاسلام مير احمد رضا حاجتی در خطبه​های نماز جمعه اهواز با تاکید بر لزوم رعايت تقوا، اظهار کرد: انسان باید با تقوا باشد و تقوا یعنی این​که فرد بداند در هر لحظه و هر زمان زیر نظر خداوند باشد؛ انسان با تقوا هیچ​وقت مایوس و نا امید نمی​شود. وی افزود: تقوا به معنی عدم تسلیم در مقابل دشمن و مقاومت در برابر زورگویی است.

امام جمعه موقت اهواز با بيان اين​كه در زمان حساسی قرار داریم، گفت: امام راحل (ره) كه صدای اهل​بیت و ائمه(ع) بودند به صراحت بیان کرده بودند که در حساس​ترین نقطه تاریخ هستیم كه جنگ بین اسلام و کفر است.

حاجتی با بیان این​که باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: رهبر انقلاب بر خلاف گفته​های برخی​ها تاکید کردند که امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه، آمریکا را شیطان بزرگ می​دانستند و به همین جهت بیان کرده بودند که باید هوشیار بود. اکنون در جامعه ما صدایي به گوش می​رسد که خود، صدای شیطان است؛ صدایی که می​گوید آمریکا شیطان نیست؛ ما باید به کدام صدا گوش دهیم؟ صدای امام(ره) و رهبری یا صدای این افراد.

وی با بیان این که ما مرهون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: از تیم مذاکره​کننده تشکر می​کنیم اما باید متن توافق در مجلس بررسی شود و نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان خوزستان در این خصوص به وظایف خود عمل کنند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برجام نيز گفت: این متن حاصل مذاکرات نیست بلکه حاصل مبارزات است؛ اکنون آمریکا چاره​ای جز توافق ندارد. مجلس شورای اسلامی باید برجام را بند به بند بررسی و دولت نیز از نقد سازنده استقبال كند و فضا طوری نباشد که امکان نقد وجود نداشته باشد.

حاجتي با اشاره به سخنان مقامات آمریکا مبنی بر تجزیه عراق خاطرنشان​كرد: به آمریکا یادآوری می​کنیم که زمان یكه​تازی شما به پایان رسیده و امروز ملتی در صحنه است که پیرو امام(ره) هستند و همانند همیشه بر سینه آمریکا مشت خواهند زد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درودبرحاج آقا

  2. سلام ودرودخدابرابرمردبختیاری

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.