• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

بازدید معاون وزیر از پروژه راههای روستایی اندیکا

  • کد خبر : 15934
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه روستایی شهرستان اندیکا بازدید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی از راههای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه روستایی شهرستان اندیکا بازدید کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اندیکانیوز، معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار و نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی از راههای روستایی این شهرستان دیدن کردند.

در ابتدای این بازدید پروژه های ناتمام قرارگاه خاتم الانبیاء شامل جاده کتک، عالی آباد، آهنگری و…که بالغ بر ۳۸ کیلومتر را شامل میشد،مورد بازدید قرار گرفتند و معاون وزیر خواستار تعیین تکلیف شدن این پروژه ها طی یک هفته آینده شد.

در ادامه این سفر، جاده های روستایی شامل سرحوض پائین،سر حوض بالا،شاهزاده عبدالله،امامزاده صالح ابراهیم و موری که در سیل اخیر دچار خسارت شدند،مورد بازدید قرار گرفت و معاون وزیر برای رفع مشکلات این جاده ها قول مساعد داد.

دکتر جلیلی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است که باید به مناطق روستایی که انسان هایی صمیمی و قشر زحمت کش جامعه در آنجا زندگی می کنند توجه ویژه ای شود چرا که اگر بخواهیم مردم همچنان در روستاها بمانند و به تولید و اشتغال کشور کمک کنند باید خدماتی نظیر آب شرب، بهداشت، آموزش و جاده های دسترسی در روستاها مورد توجه قرار گیرد.

منوچهر ورناصری، فرماندار شهرستان اندیکا نیز ضمن تقدیر از مهندس میرشفیعی اظهار داشت: خوشبختانه نگاه مجموعه راه و شهرسازی به جاده های روستایی و مناطق محروم نگاه مناسبی است و امیدواریم در سایه این نگاه مثبت ما شاهد حل مشکلات جاده های روستایی شهرستان در آینده ای نزدیک باشیم.

22111

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. زنده باد دکتر جلیلی بازهم خوسه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.