• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

حجت الاسلام اميني: در بحث هسته اي با هر گرايشي كه هستيم اتحاد و انسجام ملي امان را حفظ كنيم/ اصحاب رسانه براي ريشه كن كردن بي سوادي به آموزش و پرورش كمك كنند

  • کد خبر : 15624
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عرت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مسجدسليمان با بيان اين كه بايد در مبحث انرژي هسته اي انسجام ملي امان را حفظ كنيم گفتند: بايد مواظب باشيم اتحاد و انسجام ملي امان را حفظ كنيم و خدايي ناكرده در اين مبحث مهم به سمت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان/ عرت الله قاسمي: حجت الاسلام اميني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه مسجدسليمان با بيان اين كه بايد در مبحث انرژي هسته اي انسجام ملي امان را حفظ كنيم گفتند: بايد مواظب باشيم اتحاد و انسجام ملي امان را حفظ كنيم و خدايي ناكرده در اين مبحث مهم به سمت دو قطبي شدن پيش نرويم.

امام جمعه مسجدسليمان گفت: با هر گرايشي كه هستيم بايد روي اصول مان بمانيم و انسجاممان را حفظ كنيم وي گفت: نگاهمان به مسئله ي هسته اي بايد اسلامي و فرهنگي باشد چرا كه ديگر دنيا روي ما حساب جداگانه اي باز كرده است و دشمنان نظام اسلامي را متحير كرده ايم. نماينده ولي فقيه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن روز فرهنگ پهلواني و ورزش زورخانه اي گفت:

تبريك عرض مي كنم اين روز را به همه پهلوانان عزيز و خوشحالم كه اين روز ثبت بين المللي شد. وي گفت: ورزش زورخانه اي يك ورزش كاملاً پهلوانانه و اخلاقي و تربيتي ست كه با نام مبارك و زيباي حضرت علي (ع) عجين شده است.

امام جمعه مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود به سفر هيئت بلندپايه ي فدراسيون وزنه برداري به مسجدسليمان گفت: رييس محترم فدراسيون وزنه برداري كشور به همراه هيئتي بلند پايه روز گذشته به مسجدسليمان آمدند و در فرمانداري به رياست فرماندار محترم جلسه ي خوبي براي احيا و كمك به اين رشته قهرمان پرور گرفتند و آن طور كه شنيدم تصميمات خوبي نيز براي شهرستان گرفته شد كه البته لطف كردند و به ملاقات بنده نيز آمدند و من هم تا آنجا كه مي توانستم در باب دفاع از استعدادهاي نهفته مناطق خودمان حرف زدم و اوضاع شهرستان و لزوم كمك به جوانان شهرم را برايشان تشريح كردم كه البته قول هايي نيز داده شد.

حجت الاسلام اميني در بخش پاياني سخنان خود ضمن اشاره به اهميت سواد آموزي و ريشه كن كردن بي سوادي در شهرستان گفت: تشكر مي كنم از وزارت آموزش و پرورش كه قدم هاي خوبي براي ريشه كن كردن اين معضل برداشته اند چرا كه لزوم اين كار از اهم مسائلي ست كه بايد به آن توجه شود. امام جمعه مسجدسليمان گفت:

در جلسه شوراي اداري مسجدسليمان، رييس ادراه آموزش و پرورش مسجدسليمان توضيحاتي در ارتباط با طرح و برنامه هايي كه دولت براي سواد آموزي افراد در نظر گرفته است ارائه داد كه به اعتقاد من در اين مقطع مي تواند بسيار راهگشا باشد وي گفت: با اين طرح ، دولت هم به يادگيرنده و هم به ياد دهنده مبالغي را پرداخت مي كند كه اين مي تواند يك بسته ي تشويقي براي آنان باشد. وي در پايان سخنان خود از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست كه در اين رابطه فرهنگ سازي و با اداره آموزش وپرورش همكاري نمايند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. حاج آقا دوست داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.