• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

دگتر اسماعيل جليلي:
اجراي پروژه راه آهن و فرودگاه فصل نوینی در حمل و نقل و تردد شمال استان خوزستان ایجادمی کند

  • کد خبر : 15555
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه مزیت های شهرستان در بعد جابجایی محصولات تولید شرکت های صنعتی، سدها و تولیدات کشاورزی و مسافری جهت تکمیل خط راه آهن مسجدسلیمان به اهواز از سال 92 مکاتبات و پی گیری های […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دکتر اسماعيل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه مزیت های شهرستان در بعد جابجایی محصولات تولید شرکت های صنعتی، سدها و تولیدات کشاورزی و مسافری جهت تکمیل خط راه آهن مسجدسلیمان به اهواز از سال 92 مکاتبات و پی گیری های مطالعه آن آغاز گردید که در سال 93 و 94 وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی گردش کار مطالعاتی و اجرایی شدن این مسیر را آغاز نموده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در سال جاری توجیهات فنی و اقتصادی و کارشناسی ها در استان با همکاری استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و راه آهن استان انجام گردید و برای اجرایی شدن و تأمین اعتبارات به راه آهن جمهوری اسلامی ارسال گردید است.

دکتر جلیلی گفت: با توجه به اعتبارات منابع ملی، برای شروع این پروژه برزگ هماهنگی هایی صورت پذیرفته است كه در کنار راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان امکان دسترسی به مرکز استان و مرکز کشور با سرعت بیشتر و هزینه های کم تر امکان پذیرمی شود.

دکتر جلیلی افزود: همچنین توجیه اقتصادی برای سرمایه گذران خواهد داشت و تردد نخبه گان علمی و فنی و مردم شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و ایذه مهیا می شود. این پروژه و فرودگاه فصل نوینی درحمل ونقل وتردد شمال استان خوزستان ایجادمی کند

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بردکتر عزیز و زحمت کش   ازشما خواهشمندم  ب تیم نفت کمک کنید تا دوباره به لیگ برتر بر گردیم  مچکرم از شما

  2. با عرض سلام. جناب آقای دکتر جلیلی  ضمن عرض خسته نباشید  چند سال است که صحبت از توجیه اقتصادی راه آهن و مزایای آن است   ولطف کنید تاریخ شروع به ساخت آن را بفرمایید. راه آهن و فرودگاه و  خوب ا ست. لطفا تاریخ کلنگزنی آن را بفرمایید. متشکریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.