• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
0

بهروز مکوندی: متاسفانه مدیریت برخی از باشگاه‌ها نگاه ورزشی ندارند

  • کد خبر : 15430
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان گفت: اگر به مسائل بین‌المللی توجه نکنیم فوتبال در دراز مدت ضربه خواهد خورد. به گزارش ايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهارکرد: زمانی که می‌خواهیم مسابقه بین‌المللی برگزار کنیم، به مشکل برمی‌خوریم که به دلیل امکانات و کمبودهای موجود، در نهایت میزبانی را به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان گفت: اگر به مسائل بین‌المللی توجه نکنیم فوتبال در دراز مدت ضربه خواهد خورد. به گزارش ايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهارکرد: زمانی که می‌خواهیم مسابقه بین‌المللی برگزار کنیم، به مشکل برمی‌خوریم که به دلیل امکانات و کمبودهای موجود، در نهایت میزبانی را به ایران نمی‌دهند. اگر به مسائل بین‌المللی توجه نکنیم فوتبال در دراز مدت ضربه خواهد خورد. زمینه‌های سخت‌افزاری نسبت به قبل بهتر شده است، اما با استانداردها فاصله دارد.

وی افزود: کاش آن همه که در باشگاه‌ها هزینه می‌کنیم در مسائل سخت‌افزاری بیشتر هزینه می‌کردیم تا از لحاظ بین‌المللی بیشتر شناخته شویم. باید برای مسائل سخت‌افزاری بودجه بیشتری قرار بدهیم و به جای خرید بازیکن گران‌قیمت آن پول را صرف مسائل سخت افزاری کنیم.

سرمربی سابق نفت مسجدسلیمان درباره جوانگرایی در داوری گفت: جوانگرایی به نفع فوتبال کشور است. هر چیزی باید با برنامه پیش برود و نباید نیروی باتجربه را کاملا کنار بگذاریم و فقط از جوانان استفاده کنیم. تنها با برنامه‌ریزی است که در درازمدت به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.

وی افزود: در کنار نیروهای باتجربه کم‌کم نیروی جوان را تزریق کنیم. در زمان خاصی نیروهای جوان تزریق شوند تا روند روبه رشدی در این مسیر وجود داشته باشد.مکوندی حق پخش تلویزیونی را حق قانونی باشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: باشگاه‌ها از این طریق می‌توانند درآمدزایی کنند. در حال حاضر تیم‌ها نمی‌توانند هیچ هزینه‌ای کنند. صداوسیما ساعت‌های زیادی از برنامه‌های خود را به پخش لیگ برتر اختصاص می‌دهد و از برنامه‌هایی که در کنار مسابقات فوتبال پخش می‌کند استفاده زیادی می‌برد.

وی تغییر در برنامه مسابقات لیگ را از نقاط ضعف لیگ چهاردهم برشمرد و گفت: یکی دوبار این تغییر ناخواسته به دلیل شرایط تیم ملی انجام شد ولی باید سعی شود که در برنامه مسابقات تغییری ایجاد نشود. مکوندی ادامه داد: ضعف کلی فوتبال در این است که دخل و خرج با هم نمی‌خواند. اکثر باشگاه‌ها به اسم خصوصی ولی در واقع دولتی هستند. حتی تیم‌های حرفه‌ای این چنین نیستند. در واقع منابع مالی باشگاه‌ها را دولت غیرمستقیم تعیین می‌کند. اگر باشگاه‌ها خصوصی شوند منابع مالی از دولت جدا می‌شود تا کمک بیشتری برای پیشرفت فوتبال کشور ایجاد شود.

مکوندی درباره تغییر در نیمکت گفت: گاهی تغییر و تحول فراوان نمی‌تواند سودمند باشد. متاسفانه مدیریت برخی از باشگاه‌ها نگاه ورزشی ندارد. به طور مثال مدیریت ذوب‌آهن نگاه ورزشی داشت، اوایل فصل نتیجه نگرفت، اما به مربی اعتماد کردند و گل محمدی این اعتماد را پاسخ داد، در لیگ عنوان خوبی بدست آوردند و قهرمانی جام حذفی شدند. اگر نگاه ورزشی، اعتماد بیشتر و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد این تغییرات انجام نمی‌شود. وی در پایان گفت: هر اندازه نیروی جوان به فوتبال کشور وارد شود سودمند است. نباید تمام بازیکنان با تجربه را کنار گذاشت، جوان‌ها را باید در کنار آنها به کار برد و به تدریج نیروی جوان اضافه شود، طوری که دست مربی خالی نشود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.