• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

تسریع در تدوین برنامه فرهنگی و اجتماعی شهرستان / خوشبختانه آمار خودكشي در مسجدسليمان پايين آمده است

  • کد خبر : 15060
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگروه آسیب‌های اجتماعی در فرمانداري مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: خوشبختانه درصد خودکشی در ماه‌های اخیر رو به کاهش است که این امر نشانگر تلاش کلیه عزیزان و ایجاد امید به زندگی در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کارگروه آسیب‌های اجتماعی در فرمانداري مسجدسليمان تشکیل جلسه داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان در سخناني اظهار داشت: خوشبختانه درصد خودکشی در ماه‌های اخیر رو به کاهش است که این امر نشانگر تلاش کلیه عزیزان و ایجاد امید به زندگی در شهروندان می‌باشد.

فرماندار مسجدسليمان با اشاره به سن نوجوانی و جوانی که در دایره این آسیب قرار گرفته‌اند گفت: باید تلاش کنیم تا فضای امید را در سطح جامعه تقویت نماییم، الان این احساس امید در سطح شهرستان رو به افزایش می‌باشد و مردم احساس می‌کنند که مسئولین در مسیر حل مشکلاتشان گام بر‌ می‌دارند. ایشان با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت یکی از متغیرهای مؤثر در ایجاد امید را می‌توان ایجاد نشاط در جامعه در این ایام و در طول سال عنوان کرد و پارامتر دیگر را فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی که در شهرستان انجام می‌شود ذکر نمود که می‌تواند کمک بسیاری باشد. فرماندار در ادامه گفت:

ما باید در محتوای برنامه‌هایمان در سطح جامعه از منابع سالم و خوب و علمی استفاده کنیم و جامعه هدف را به سوی این منابع هدایت کنیم. ايشان همچنین گسترش اقدامات اجتماعی دین باور را در سطح جامعه مثمرثمر خواند و خواستار استفاده از پتانسیل حوزه و روحانیت در این خصوص شد و از بهزیستی خواست شرح خدمات هر یک از دستگاه‌ها را در اسرع وقت ارائه نماید. رييس شوراي تأمين مسجدسليمان همچنین خواستار تسریع در تدوین برنامه فرهنگی و اجتماعی شهرستان شد و حرکت در قالب برنامه راه را تأثیر گزار دانست، تا از هدر رفت پتانسیل‌ها و از موازی کاری جلوگیری شود. ایشان گفتند باید علل کاهش خودکشی را احصا و نقاط قوت را تقویت نماییم. وي در پايان گفت: اقدامات خوبی در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر در شهرستان انجام شده ولیتا رسیدن به یک افق روشن باید تلاش بیشتر داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.