• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11720اخبار امروز : 1
1

احتمال حضور فرزند محسن رضایی در کابینه

  • کد خبر : 1506
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  رئیس جمهور جدید و مشاوران وی با بررسی عملکرد وزارت ورزش و جوانان ، به این نتیجه رسیده اند که ادغام سازمان ملی جوانان در سازمان تربیت بدنی و تأسیس وزارت ورزش و جوانان که در دوران احمدی نژاد روی داد، اقدامی غیرکارشناسی بوده که نتیجه آن، مغفول ماندن امور “جوانان” […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-  رئیس جمهور جدید و مشاوران وی با بررسی عملکرد وزارت ورزش و جوانان ، به این نتیجه رسیده اند که ادغام سازمان ملی جوانان در سازمان تربیت بدنی و تأسیس وزارت ورزش و جوانان که در دوران احمدی نژاد روی داد، اقدامی غیرکارشناسی بوده که نتیجه آن، مغفول ماندن امور “جوانان” در سایه و حاشیه “ورزش” بوده است.

از این رو، قرار است در دولت جدید، این دو از هم جدا شوند و وزارت ورزش، مستقلاً به فعالیت بپردازد و امور جوانان نیز به سازمان ملی جوانان که رئیس آن معاون رئیس جمهور است، محول شود.

به گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از سعید فائقی، به عنوان اصلی ترین گزینه وزارت ورزش یاد می شود و از علی رضایی، از مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام که فرزند محسن رضایی است به عنوان گزینه ای برای تصدی ریاست سازمان ملی جوانان یاد می شود.

همچنین با علی رضایی و سلطانی فر نیز برای تصدی وزارت ورزش و جوانان رایزنی شده است ولی هنوز گزینه نهایی که باید توسط رئیس جمهور مشخص شود، معلوم نیست.

البته بدیهی است که در ابتدا ، وزیر “ورزش و جوانان” از مجلس رأی اعتماد خواهد گرفت و بعد از آن، مراحل قانونی انفکاک دو بخش جوانان و ورزش از یکدیگر طی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.