• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

پیشنهاد به دروازه بان ملی پوش نفت:
گودرز داودی در آستانه جدایی از نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14936
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دروازه بان جوان و ملی پوش نفت مسجدسلیمان با چند پیشنهاد خوب از تیم های مطرح لیگ برتری مواجه شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرس خبر، گودرز داودی سنگربان جوان و خوش آتیه مسجدسلیمانی با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری روبرو […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دروازه بان جوان و ملی پوش نفت مسجدسلیمان با چند پیشنهاد خوب از تیم های مطرح لیگ برتری مواجه شده است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از زاگرس خبر، گودرز داودی سنگربان جوان و خوش آتیه مسجدسلیمانی با چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری روبرو شده که توافق نهایی با آنان را منوط به صدور رضایت نامه از باشگاه نفت عنوان کرده است.

وی در این رابطه افزود:پیشنهاد دو تیم لیگ برتری جدی تری از بقیه بوده و با توجه به اینکه یکسال دیگر از قرارداد من با تیم نفت باقی مانده ، طی روزهای آینده و در صورت صدور رضایتنامه با یکی از این تیمها مذاکرات نهایی را انجام خواهم داد. دروازه بان ملی پوش نفت مسجدسلیمان ضمن تشکر از حمایت هواداران طی فصل اخیر لیگ برتر ادامه داد: حضور پر شور هواداران در ورزشگاه همواره باعث انگیزه و دلگرمی من و سایر بازیکنان بوده و امیدوارم تا در آینده بتوانم نماینده ای شایسته برای فوتبال شهرم باشم. داودی با ابراز امیدواری به رفع مشکلات تیم نفت و صعود دوباره این تیم به سطح اول فوتبال کشور گفت: انشاا… که با حمایت مسئولین، جامعه فوتبالی و هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در رقابتهای آتی لیگ آزادگان قدرتمند ظاهر شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.