• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

دکتر جلیلی: سخنان رهبري درباره تيم مذاکره کننده فصل الخطاب بود

  • کد خبر : 14854
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-اسماعيل جليلي، عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبري در تاييد تيم مذاکره کننده گفت: فرمايش مقام معظم رهبري براين بود که منتقدان بيش از اين فرزندان اين انقلاب را که خصوصا در يک شرايط مقابله اي با 1+5 قرار گرفته اند تضعيف […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-اسماعيل جليلي، عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبري در تاييد تيم مذاکره کننده گفت: فرمايش مقام معظم رهبري براين بود که منتقدان بيش از اين فرزندان اين انقلاب را که خصوصا در يک شرايط مقابله اي با 1+5 قرار گرفته اند تضعيف و تخريب نکنند و اجازه دهند در يک فضاي آرام با حفظ آرامش و متانت فعاليت هاي خودشان را انجام بدهند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان نماينده مردم در مجلس افزود: بايد اين رويه تخريبي که در کشور عليه تيم مذاکره کننده راه افتاده است اصلاح شود چرا که اين تيم ،مبارزين ما در خط اول ديپلماسي با 1+5هستند. وي تاکيد کرد:سخنان مقام معظم رهبري فصل الخطابي بود براي کساني که به دنبال تخريب تيم مذاکره کننده هستند بنابراين از اين به بعد بايد اين افراد در رفتار و گفتارشان اخلاق را رعايت کنند. وي تاکيد کرد:سخنان مقام معظم رهبري فصل الخطابي بود براي کساني که به دنبال تخريب تيم مذاکره کننده هستند بنابراين از اين به بعد بايد اين افراد در رفتار و گفتارشان اخلاق را رعايت کنند.

دکتر جليلي اظهار داشت: اميدواريم منتقدان تيم مذاکره کننده پايبندي عملي خود را در پيروي از رهبري نشان دهند. اين نماينده مجلس درباره نتيجه مذاکرات نيز گفت: باتوجه به اين که مقام معظم رهبري هم اشاره داشتند که آمريکايي ها پيشنهاد دهنده مذاکره بودند، احتمالا اين مذاکرات به نتيجه خواهد رسيد چرا که اراده ما هم براي رسيدن به توافقي است که بتواند منافع کشور را تامين کند، مذاکرات را آغاز کرده ايم. وي درباره تمديد مذاکرات گفت: ممکن است مدت مذاکرات براي چند روز تمديد شود لذا بايد ببينيم پيشنهادهاي طرف مقابل چگونه است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.