• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان از جلسه شوراي اداري مسجدسليمان

  • کد خبر : 14724
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

حجت الاسلام اميني: باید فرهنگ سازی کنیم این پول هايي كه در انتخابات و مراسمات فاتحه خواني هزينه مي شود را در مسیر اشتغال، ازدواج و امور خیریه هزینه شود. مهندس گوروئي: ادارات شهرستان تعامل بيشتري با يكديگر داشته باشند/ مديران شهرستان در انتخابات اسفندماه به هيچ وجه حق استفاده از امكانات دولتي را جهت […]

حجت الاسلام اميني: باید فرهنگ سازی کنیم این پول هايي كه در انتخابات و مراسمات فاتحه خواني هزينه مي شود را در مسیر اشتغال، ازدواج و امور خیریه هزینه شود.

مهندس گوروئي: ادارات شهرستان تعامل بيشتري با يكديگر داشته باشند/ مديران شهرستان در انتخابات اسفندماه به هيچ وجه حق استفاده از امكانات دولتي را جهت كانديداي خاصي ندارند/ براي اولين بار بعد از اهواز افتتاح شبكه دولت در مسجدسليمان.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان: شبکه دولت یکی از پروژه های شاخصی است که تا پایان سال جاری باید درسطح استان تکمیل شود.

دكتر عليرضا زراسوندي: حضور فرهیختگان و نخبگان در مسجدسلیمان غیر قابل انکار است و تاریخ و گذشته این شهر به لحاظ توسعه علم و فناوری بر کسی پوشیده نیست.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ي شوراي اداري شهرستان مسجدسليمان با حضور حجت الاسلام اميني امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اين جلسه دو مهمان ويژه نيز داشت، محسن سزاری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و دكتر عليرضا زراسوندي رييس بنياد ملي نخبگان خوزستان. در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام اميني ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان دستگيري كردن ملت ايران در كمك به نيازمندان را از اهم كارها دانست و گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای ارتقا فرهنگ عمومی است و اساس فرهنگ عمومی معنویت، عرفان به خدا و اخلاق است. وي ادامه داد: باید فرهنگ سازی کنیم این پول هايي كه در انتخابات و مراسمات فاتحه خواني هزينه مي شود را در مسیر اشتغال، ازدواج و امور خیریه هزینه شود. وي با تشكر از مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان براي به حركت در آوردن چرخه ي كار و تلاش در سطح شهرستان گفت: انشالله پروژه هاي شهرستان يكي پس از ديگري افتتاح و معضل بيكاري براي هميشه از سطح شهرستان برچيده شود. امام جمعه مسجدسليمان همچنين ابراز اميدواري كرد در اسفندماه امسال شاهد انتخابات پرشوري در سطح كشور و شهرستان باشيم. وي در پايان سخنان خود اظهار داشت: باید همه با هم همفکر باشیم و یکدیگر را جزیره های جدا از هم نبینیم. هرکسی یک پله بر افتخارات شهرمان اضافه کند باید تشویق و تقدیر شود.

سخنران بعدي اين جلسه مهندس عليرضا گوروئي فرماندار مسجدسليمان بود وي ضمن تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان از تأكيد دكتر مقتدايي استاندار خوزستان در خصوص حفظ حرمت اين ماه خبر داد و گفت: اميدوارم مديران شهرستان در جشني كه به همين مناسبت برگزار خواهد شد شركت كنند. وي در بخش ديگري از سخنان خود از دستور ويژه استاندار خوزستان به خريد كالاهاي مورد نياز از درون استان خبر داد اظهار داشت: همه مديران شهرستان بايد اين مصوبه را به صورت جدي پيگيري نمايند. رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود از ادارات شهرستان خواست تعامل بيشتري با يكديگر داشته باشند و از آنان خواست به تعهدات خود در ارتباط با هوشمندسازي مدارس هر چه سريع تر عمل نمايند و ادامه داد: يكي از شاخص هاي پايش عملكرد مديران بحث تعهدات مديران به مسئله هوشمندسازي مديران خواهد بود. ايشان همچنين اظهار داشت: مديران شهرستان در انتخابات اسفندماه به هيچ وجه حق استفاده از امكانات دولتي جهت كانديداي خاصي چه به صورت مستقيم و چه غير مستقيم را ندارند و از آنان خواست در جلساتي كه ممكن است ايجاد شائبه كند پرهيز كنند.

فرماندار مسجدسليمان از افتتاح مجتمع آموزشي پزشكي (بيمارستان 22 بهمن سابق) در آينده نزديك خبر داد و گفت: با افتتاح اين مجتمع نگراني اهالي منطقه نيز برطرف خواهد شد. ايشان در پايان سخنان خود در ارتباط با افتتاح شبكه دولت در مسجدسليمان گفت: براي اولين بار بعد از اهواز در بين شهرستان هاي استان خوزستان امروز شاهد افتتاح شبكه دولت در مسجدسليمان هستيم كه اين مسئله باعث صرفه جويي در وقت و انجام كار در سريع ترين زمان ممكن خواهد بود كه در همين جا بايد از زحمات مهندس عيديوندي رييس اداره مخابرات مسجدسليمان و مهندس عاليپور مسئول فناوري اطلاعات فرمانداري به دليل زحمات شان در راه اندازي شبكه دولت تشكر ويژه اي داشته باشم.

محسن سزاری مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان نيز در سخناني اظهار داشت :شبکه دولت یکی از پروژه های شاخصی است که تا پایان سال جاری باید درسطح استان تکمیل شود. وی افزود: این شبکه بین همه شهرهای استان و سازمان ها و ادارات هر شهرستان ارتباط برقرار می کند و مکاتبات اداری و دسترسی به سامانه های اداری از طریق این شبکه انجام خواهد شد. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری خوزستان در رابطه با مزیت های این شبکه ادامه داد: مهم ترین مزیت استفاده از شبکه دولت کاهش تردد شهری بین سازمان ها وسیستم یکپارچه ارسال و دریافت مکاتبات اداری است که قطعاً تاثیر بسزایی بر کاهش هزینه ها خواهد داشت. سزاری اضافه کرد : مسجدسلیمان اولین شهرستان استان بعد از شهر اهواز است که شبکه دولت در آن افتتاح می شود و چهار شهر دزفول، آبادان، خرمشهر و ماهشهر در اولویت های بعدی افتتاح شبکه دولت هستند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پس از آن رییس بنیاد ملی نخبگان خوزستان در سخنانی اظهار داشت: بنیاد نخبگان یک نهاد ملی و زیر مجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ست، یکی از فعالیت های ما ترویج فرهنگ نخبگانی ست. ایشان ادامه داد: حضور فرهیختگان و نخبگان در مسجدسلیمان غیرقابل انکار است و تاریخ و گذشته این شهر به لحاظ توسعه علم و فناوری بر کسی پوشیده نیست. رییس بنیاد ملی نخبگان خوزستان هدف از تأسیس بنیاد نخبگان را برنامه ریزی و سیاست گذاری برای شناسایی، هدایت و حمایت، جذب، حفظ و پشتیبانی از نخبگان در راستای ارتقاء و تولید علم، فناوری و توسعه علمی و متوازن کشور اعلام کرد و اظهار داشت: حفظ جایگاه علمی، فناوری بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ ایران است. ایشان ادامه دادند: نخبه به کسی گفته می شود که یک تخصص خاص، خلاقیت و در جامعه اثر گذار باشد و کسانی که به عنوان نخبه معرفی شوند در صورتی که دو سال از فارغ تحصیلی آنان نگذشته باشد توسط بنیاد ملی نخبگان به ستاد مشترک معرفی تا دوران سربازی خود را در قالب طرح های تحقیقاتی بگذرانند که این می تواند به ماندگاری نخبگان در کشور کمک کند. در پايان اين جلسه از رؤساي جديد و قديم سپاه پاسداران، اداره صنعت، معدن و تجارت واداره اوقاف با لوح سپاس تقدير به عمل آمد.

513

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.