• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تودیع و معارفه در سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14595
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی باحضور مسئولان استان و شهرستان از زحمات ریاست وقت سازمان تبلیغات مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام والمسلمین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدا و مبلغان دین، از اهتمام اداره کل به شکوفایي هر […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در مراسمی باحضور مسئولان استان و شهرستان از زحمات ریاست وقت سازمان تبلیغات مسجدسلیمان تقدیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام والمسلمین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدا و مبلغان دین، از اهتمام اداره کل به شکوفایي هر چه بیشتر در ابعاد مختلف فرهنگی خبر داد. مدیر کل اداره تبلیغات استان، از اقدامات شایسته و فراوان انجام گرفته در زمان تصدی ریاست اسبق سازمان تبلیغات مسجدسلیما ن تقدیر کردند و ابراز امیدواری نمودند ریاست جدید هم منشأ خدمات و برکات خواهند بود. حجت الاسلام بلک در بخشی از سخنان شان به حوادث منطقه و جهان اسلام اشاره کردند و پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر را نوید بخش خواندند و ایران اسلامی را الگوی این کشورها دانستند. ابشان اشاره داشتند دنیا مسئله اصلی اش با کشورمان صرفاً موضوع هسته ای نیست آن ها می دانند که ولایت فقیه در امورات مختلف باعث آرامش و پیشرفت ایران و الگوی فتح و نصر برای جهان و مستضعفان شده است. لذا باتمام قوا به این اصل اساسی و مقدس حمله می کنند که موفق نشده و نخواهند شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رستمی نیا معاون اداره کل تبلیغات خوزستان گزارشی از عملکرد ده ساله حضورشان در سمت ریاست اداره تبلیغات مسجدسلیمان ارائه دادند. امام جمعه مسجدسلیمان یکی دیگر از سخنرانان این برنامه بود. حجت الاسلام والمسلمین امینی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تکریم مبلغان و علماء وجود علما را در سرزمین بختیاری مغتنم شمردند و بیان داشتند در صدها سال گذشته، نبود مجتهد در منطقه ما باعث پسرفت هاشد، ایشان ابراز امیدواری کردند مسجدسلیمان که مرکز ثقل ایل و تبارمان است به لطف خدا و همراهی فرماندار، نهاد امامت جمعه، هیأت ها و تشکل های دینی، نماینده مردم در مجلس، و سایرمسئولان مسیر رو به جلو را پیش گرفته است و تصور می شود راه صدساله را یک شبه با عبور از شایعه، لجبازی، تفرقه و… را طی خواهیم کرد.امام جمعه مسجدسلیمان بیان داشتند این جلسه را تودیع و معارفه نمی دانم بلکه می گویم معارفه و پیشرفت است. نماينده ولي فقيه در ادامه سخنان خود اظهار داشت:

صمیمانه انتصاب ریاست جدید سازمان تبلیغات حجت الاسلام قندعلی و منصوب شدن حجت الاسلام رستمی نیا به سمت معاونت اداره کل تبلیغات استان را تبریک می گویم و آرزوی موفقیت دارم برای اين بزرگواران. بنده امیدوارم شاهد روز افزون صادرات به استان و کشور در سطوح مختلف مدیریتی باشیم. وي گفت: مسجدسلیمان سکوي پرتاب درست و عقلانی است به مرکز استان و کشور.مسجدسلیمانی که مرکز معنوی و فکری ایل بختیاری شده است. لازم به ذكر است در ابتدای اين برنامه حجت الاسلام والمسلمین قندعلی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان ضمن خیر مقدم به مسولان استان و شهرستان از حضور مدعوین و مسولین تشکر کردند. ایشان از توجهات مدیرکل تبلیغات استان به مناطق بختیاری نشین قدردانی و از زحمات ده ساله حجت الاسلام والمسلمین رستمي نيا تجلیل و انتصاب شان به سمت معاونت اداره کل را تبریک گفتند. در پایان با اهدای لوح از تلاشگران عرصه تبلیغ تجلیل به عمل آمد.

12345678944442

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. از زحمات حجت الاسلام رستمی نیا تشکر میکنم و امیدوارم در سمت جدید موفق باشند و به حجت الاسلام قندعلی تبریک میگم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

  2. تبلیغات یه نهاد مهم فرهنگ سازیه .ازمدیر گذشته تشکر میکنم وبرای حاج آقا قندلی روحانی جوان وپرتلاش آرزوی موفقیت 

  3. به نظرم تغییر خوبی بود.بقول حاج آقا امینی عزیز این معارفه وتودیع نبود بلکه پیشرفت بوده.با شناختی که از حاج آقا قندلی دارم وبا تعاملاتی که با مسولان داره پیشرفت زیادی در انتظار کارهای فرهنگی شهر هست.

  4. خوش آمد به آقای قندعلی روحانی دلسوز وزحمتکش وبی تکبر امیدوارم در این پست جدید موفق باشند 

  5. با سلام
    ضمن تبریک به حاج آقا رستمی نیا ولی من از این انتخاب ناراحت شدم چون با توجه به شناختی که از ایشان و علم و درایت نامبرده دارم مناسب بالاتری را برایش آرزو می کردم واقعا جمهوری اسلامی به وجود مبارک این عزیزان بایستی بنازد علی ایحال از حاج اقا بلک هم که قبل از دیگران به توانمندی ایشان واقف گردید سپاسگزاریم البته ناگفته نماند که ایشان قبلا هم برای بعضی از سمت ها دعوت شد که نپذیرفت به هرحال برای تمامی خدمتگزاران شهر عزیزم مسجدسلیمان ارزوی موفقیت می کنم ضمنا به حاج اقا قندعلی هم تبریک عرض می نمایم .
    با تشکر داریوش رحیم دشتی

  6. تبریک میگم خدمت حاج آقا قندعلی .واقعا در سالهای گدشته به تنهایی هر کاری برای برنامه های فرهنگی اندیکا ازدستش آمد انجام داد.پ یروز باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.