• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

مسعود رضائیان: دیگر مدیرعامل نفت مسجدسلیمان نیستم/ در مورد وضعيت باشگاه نفت مسجدسلیمان شورای عالی ورزش تصمیم گیرنده است

  • کد خبر : 14582
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بلاتکلیف هستند و فقط دو تیم اصفهانی ثبات دارند. مسعود رضائیان در مورد وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همان طور که قبلاً هم گفتم قراردادم با این باشگاه در تاریخ 15 خرداد ماه به پایان رسید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مدیرعامل فصل گذشته باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر بلاتکلیف هستند و فقط دو تیم اصفهانی ثبات دارند. مسعود رضائیان در مورد وضعیت همکاری‌اش با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: همان طور که قبلاً هم گفتم قراردادم با این باشگاه در تاریخ 15 خرداد ماه به پایان رسید و دیگر مدیرعامل این باشگاه نیستم. البته به مسئولان گفتم که هر وقت نیاز به مشورت داشته باشند در خدمت‌شان هستم و مثل سیمرغ هر وقت پرم را آتش بزنند خدمت می‌رسم.

وی در مورد شایعه بازگشت نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، گفت: هنوز بحث جابجایی امتیاز باشگاه فولاد نوین اهواز با باشگاه‌های استقلال اهواز، شهرداری اهواز و نفت مسجدسلیمان مطرح است اما در مورد باشگاه نفت مسجدسلیمان باید بگویم که شورای عالی ورزش در این مورد تصمیم گیرنده است و من خیلی از افکار آن ها در این مورد اطلاع ندارم.

مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان در مورد بلاتکلیفی این باشگاه برای فصل آینده گفت: در حال حاضر اکثر باشگاه‌های لیگ برتر بلاتکلیف هستند. استقلال، پرسپولیس، سایپا، راه آهن، ملوان و حتی پیکان سقوط کرده هم وضعیت‌شان مشخص نیست و همه این باشگاه‌ها در حال تغییر و تحول هستند. فقط در باشگاه‌های اصفهان ثبات دیده می‌شود و در این باشگاه‌ها اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. در سایر باشگاه‌ها در مورد مالکیت، مدیرعاملی و تعیین سرمربی وضعیت هنوز مشخص نیست. رضائیان در مورد وضعیت بازیکنان نفت مسجدسلیمان گفت: از 28 بازیکنی که در باشگاه حضور داشتند قرارداد 20 بازیکن به پایان رسیده و فقط 8 بازیکن زیر 23 و زیر 221 سال با باشگاه قرارداد دارند. قرارداد بهروز مکوندی سرمربی تیم هم به پایان رسیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.