• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: عدم برنامه‌ریزی و آمادگی مناسب دلیل سقوط نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 14537
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان عدم برنامه‌ریزی و آمادگی مناسب را دلیل سقوط نفت مسجدسلیمان دانست. به گزارش سايت خيري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی با پاسخ به این که تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تهران هر دو زیرنظر یک مجموعه فعالیت می‌کنند، ولی یکی مدعی قهرمانی و یکی اولین تیم سقوط‌کننده لیگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی نفت مسجدسلیمان عدم برنامه‌ریزی و آمادگی مناسب را دلیل سقوط نفت مسجدسلیمان دانست. به گزارش سايت خيري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی با پاسخ به این که تیم‌های نفت مسجدسلیمان و تهران هر دو زیرنظر یک مجموعه فعالیت می‌کنند، ولی یکی مدعی قهرمانی و یکی اولین تیم سقوط‌کننده لیگ بوده است، اظهار کرد: تیم نفت مسجدسلیمان برای بار اول به لیگ صعود کرد و تجربه چندانی نداشت، ولی نفت تهران چند سال در لیگ برتر حضور دارد و تجربه کافی را کسب کرده است.

وی در این راستا با اشاره به این که تیم نفت تهران به دلیل شکل و سازمان منظم مدعی بود، افزود: تیم نفت مسجدسلیمان در ابتدا بدون برنامه وارد لیگ شد و از آنجایی که در آغاز انتظار حضور این تیم در لیگ برتر نمی‌رفت، عدم برنامه‌ریزی باعث سقوط این تیم از لیگ برتر شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تیم‌های وابسته به نفت با توجه به حضور خود در لیگ برتر بودجه دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تیم نفت تهران از قبل توانسته بود اسپانسرهای خود را مشخص کند و تیم خود را از یک شرکت دولتی به خصوصی تبدیل کند، ولی ما چنین نبودیم و این زمان را در اختیار نداشتیم.

مکوندی در ادامه با اشاره به اینکه تیم نفت مسجدسلیمان در جهت جذب اسپانسر کمی دیر دست به‌کار شد و زمان را از دست داد، گفت: این عامل باعث شد که تیم کمی دیر به وضعیت مالی مناسب برسد. وی در راستای احتمال خرید سهمیه تیم فولاد نوین برای نفت مسجدسلیمان و حضور دوباره این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: شرایط حضور یک تیم در لیگ برتر کافی نیست و تیم برای حضور باید ساختار و شرایط کافی را داشته باشد.

این مربی خوزستانی در پایان با اشاره به بدهی‌های مالی باقی مانده تیم گفت: اگر قرار باشد فقط مجوز یک تیم برای حضور در لیگ برتر خریده شود و باز هم مشکل مالی گریبان ما برای ادامه کار را بگیرد، کار زیادی صورت نگرفته و باید منتظر سقوط دوباره تیم باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.