• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

نفت مسجدسليمان به ليگ برتر نزديك تر شد/ مخالفت شديد اعضاي شوراي شهر اهواز با خريد امتياز فولاد نوين توسط شهرداري

  • کد خبر : 14465
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اعضاي شوراي شهر اهواز در جلسه علنی مخالفت شديد خود را با خريد امتياز تيم فولاد نوين اعلام كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اهواز نوین گزيده اي از سخنان اعضاي شوراي شهر اهواز را در زير مي خوانيد: احمدباورصاد گفت: ابراز تمایل ريیس شورای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- اعضاي شوراي شهر اهواز در جلسه علنی مخالفت شديد خود را با خريد امتياز تيم فولاد نوين اعلام كردند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از اهواز نوین گزيده اي از سخنان اعضاي شوراي شهر اهواز را در زير مي خوانيد:

احمدباورصاد گفت: ابراز تمایل ريیس شورای شهر اهواز برای خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین تخلفی آشکار است.

*ناطقین این جلسه شورای شهر اهواز آقایان سیدمحمد جواد رضوی؛احمدباورصاد ؛ هوشنگ شیرمردی وجانعلی خورشیدی بودند.

*احمدباورصاد که در این جلسه نیمی از زمان شیرمردی را برای نطق خود گرفت  گفت : در این جلسه از رییس شورای شهر بابت مکاتبه با شرکت فولاد خوزستان انتقاد کرد و ابراز تمایل وی را برای خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین تخلفی آشکار دانست.

*باورصاد در این نطق هم برای دومین بار اشاره ای به حیف و میل های شهرداری پرداخت نشدن مطالبات پیمانکاران و حقوق کارگران خدماتی داشت .

*علی ناصری درپاسخ به نطق باورصاد درخصوص خرید امتیاز تیم فوتبال فولاد نوین توسط شهرداری گفت :این مسئله در کمیسیون ورزش زمانی که متوجه شدیم می خواهند امتیازش را برای تیم مسجد سلیمان خریداری کنند مطرح شد که شهردارهم مخالفت خود را به جهت هزینه بردار بودن این امتیاز اعلام کرد.

*هدایت ممبینی عضو دیگر شورای شهر اهواز نیز در پاسخ به این اعتراض، با تاکید بر اینکه هزینه این تیم نسبت به درآمدهای شهرداری ناچیز است وبه یک درصد آن هم نمی رسد گفت : به دلیل تعصب شورا به شهر اهواز و خوزستان پیشنهاد خرید این تیم مطرح شده و در صورت تمایل هر ارگان و یا سازمانی، شورای شهر از این پیشنهاد صرفنظر می کند.

*نوشادی معاونت شهرداری در شورای شهر با اشاره به اینکه تابه حال درخواستی مبنی بر خرید امتیاز تیم فولاد نوین ازسمت شهرداری اهواز به هیچ عنوان نبوده است .

*باورصاد با اشاره به اینکه شهرداری ندارد ازاین هزینه ها خرج کند خواستار تکذیبیه این شایعات در رسانه های خبری شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.